Canal Digital HD PVR , ny software - Side 55

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 55 av 81 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 1,081 til 1,100 av 1608
    Newcomer Kaptein Kaos sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    Forbedring av eksisterende programvare sier de på chat`n.
    Og til meg via chaten sa de ny software med nye funksjoner.
    Dette tror jeg var Toril... Er ulike svar ettersom hvem man treffer. :-?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg kjører min vanlige stil med en lastebil salt over skuldra når CD uttaler seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av castro99
    HDPVR har gått helt i lås,det står init i displayet.Reagerer ikke på fj.kontrollen.Prøvd å ta ut strømmen ,kabler .....alt!!!!!!!! Det skjedde når jeg skulle se på et opptak på disken.Etter at den "nye"softwaren kom,ble det masse krøll.Er det bare å ta med boksen til en forhandler å bytte den?Drittlei hele boksen
    Hvor lenge har du hatt strømledningen ute? En gang min låste seg hjalp det ikke å ta ut og inn strømledningen, så jeg lot den være ute i fem minutter. Det hjalp.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stått uten strøm i hele natt,same shit.Prøvd alle prosedyrer igjen,game over for denne

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nettopp snakket med CD, da jeg er mektig dritt lei helle den elendige boksen -i det siste forsvinner alle forhånds programerte opptak... og om det blir opptak så er den bare på noen sekunder eller stopper underveis.

MEN nå blir jeg fortalt at den site oppgradering som var forventet på slutten av november er stoppet da den ikke var god nok -uansett: det er forventet ny og bedre sw de nærmeste ukene -noe mer konkret dato hadde de ikke.

Ellers til alle tider som har feil med hdpvr: forlang kompensasjon -det fikk jeg og er vel bare å forvente seg når man betaler for en tjenenste som ikke fungerer i mer enn 75% av gangene som den brukes...

Jeg har vært en veldig fornøyd kunde hos CD i mange år men veldig beklagelig at vi kunder blir behandlet på denne måtte her på berget faktisk -se på svenskene på hvordan de holdes direkt informert og der de faktisk innrømmer feil hos CD.

Men, men... vi får håpe at CD virkelig kommer med ny og bedre sw snart, synes vi har vært veldig tålmodig nå....

apropos ang. sitatet at CD har ikke mistet kunder men heller blitt flere kan helt enkelt komme av mange boretslag/lignende skriver kontrakt med en leverandør... da er det flere 10 talls abb på en blunk spørs om hver enkelte kunne ha bestemt selv hadde neppe gitt samme kunde mase for CD med dagens problemer med tuner boksene...

On Demand filmer er fremdeles gratis å bruke som palster på såret forresten, og her er overraskende ok å se på filmer faktisk.

uansett får vi håpe om at CD boksene blir greie og tilfrestillende å bruke snart igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "On Demand filmer er fremdeles gratis å bruke som palster på såret forresten, og her er overraskende ok å se på filmer faktisk"

Når du alt nevner dette, jeg har koblet til en nettverkskabel men får bare feilmelding når jeg trykker på "VOD" eller "on demand" knappen.

Er det noen andre innstillinger som må gjøres eller må det abboneres på noe for å få tilgang eller skal dette gå automatisk?
    Når jeg tenker meg om så er vel strengt tatt ingenting automatisk med denne tuneren...hehehehehe

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Når du alt nevner dette, jeg har koblet til en nettverkskabel men får bare feilmelding når jeg trykker på "VOD" eller "on demand" knappen.

Er det noen andre innstillinger som må gjøres eller må det abboneres på noe for å få tilgang eller skal dette gå automatisk?
    Når jeg tenker meg om så er vel strengt tatt ingenting automatisk med denne tuneren...hehehehehe
    Automatisk ja, ved påslag.
    Hvilken feilmelding?
    Har testet den en stund nå og funker fint hos meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dennis
    Automatisk ja, ved påslag.
    Hvilken feilmelding?
    Har testet den en stund nå og funker fint hos meg.

Hei og takk for svar.

Jeg testet i går kveld når jeg kom hjem fra jobben og til min store forbauselse så virket det nå uten at jeg hadde gjort noe, eller det vil si jeg byttet nettverkskabel:-D

Nå er dette i orden men nå lurer jeg på om Canaldigital er begynt å ta betalt for denne tjenesten eller om den er gratis ennå.. når jeg går inn på en film så står det at det koster 35.- å se den?

Gega

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Hei og takk for svar.

Jeg testet i går kveld når jeg kom hjem fra jobben og til min store forbauselse så virket det nå uten at jeg hadde gjort noe, eller det vil si jeg byttet nettverkskabel:-D

Nå er dette i orden men nå lurer jeg på om Canaldigital er begynt å ta betalt for denne tjenesten eller om den er gratis ennå.. når jeg går inn på en film så står det at det koster 35.- å se den?

Gega
    Jeg spurte via chaten, og fikk da til svar at det skulle stå om den var gratis hvis den var det. Jeg har ikke funnet noen gratisfilmer til nå:-?

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeek
    Jeg spurte via chaten, og fikk da til svar at det skulle stå om den var gratis hvis den var det. Jeg har ikke funnet noen gratisfilmer til nå:-?

Jeg har ikke fått testet ut VOD selv enda men de 50 gratisfilmene/bonusfilmene som pr idag ligger på Go filmleie på CD sine nettsider burde vel være tilgjengelige gjennom VOD også ?
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de 4-5 filmer som jeg har lastet ned har også ståt 35-45Kr MEN når jeg snakket med de så ba jeg dem å skjekke om det stå noe om det, men nei -det stå ingenting og fikk også fortalt at de er gratis, selv om den dedikerte siden står at bare noen av de er gratis. Men self aller best å ringe og få det bekreftet hos selveste CD men regn med å måtte gjennom det idiotiske hoved meny tlf før man får noe svar som helst

Det er pga ip adressen som tuneren må få tildelt først -i menyen til tunerern kan man få en raskere tildeling av ipn men funker med å slå av/på omsider

noen som har prøvd å gjøre en søk med navn på film eller lignende? fortell åsen dere får det til med fjertisen og bokstavene ala sms jeg ga opp etter mye prøving...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDPVR har gått helt i lås,det står init i displayet.Reagerer ikke på fj.kontrollen.Prøvd å ta ut strømmen ,kabler .....alt!!!!!!!! Det skjedde når jeg skulle se på et opptak på disken.Etter at den "nye"softwaren kom,ble det masse krøll.Er det bare å ta med boksen til en forhandler å bytte den?Drittlei hele boksen
    Akkurat dette sliter jeg med også.
    Har ikke hatt problemer med boksen før bortsett fra at jeg mista noen gamle opptak, men etter den siste oppdateringen og ved opptak så tilter boksen totalt. Det er ikke bare ved opptak at den streiker heller, samboern min ringte meg på jobb en kveld og hadde panikk for ho ikke fikk på tv'n og det var 20min til ettellerannethunbareMÅTTEsepå starta.. Hun tok ut strømmen 5 ganger før den til slutt startet opp. De gangene det ikke funka så ble det sort skjerm på tv'n, det står "nute"(CD sin måte å skrive mute på) og et mute-symbol i ene hjørnet oppe på skjermen(tror det var oppe til venstre). Boksen gir ikke respons på noen ting og strømmen må tas. Men når det er helt bingo om boksen slår seg på eller ikke, og den helt tilfeldig slår seg på etter 5. forsøk, da blir jeg noe irritert også..

Newcomer Biring sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av matador
    de 4-5 filmer som jeg har lastet ned har også ståt 35-45Kr MEN når jeg snakket med de så ba jeg dem å skjekke om det stå noe om det, men nei -det stå ingenting og fikk også fortalt at de er gratis, selv om den dedikerte siden står at bare noen av de er gratis. Men self aller best å ringe og få det bekreftet hos selveste CD men regn med å måtte gjennom det idiotiske hoved meny tlf før man får noe svar som helst

Det er pga ip adressen som tuneren må få tildelt først -i menyen til tunerern kan man få en raskere tildeling av ipn men funker med å slå av/på omsider

noen som har prøvd å gjøre en søk med navn på film eller lignende? fortell åsen dere får det til med fjertisen og bokstavene ala sms jeg ga opp etter mye prøving...
    VOD er ennå i såkalt Beta fase, og fungerer ikke optimalt for alle. Derfor er det foreløpig gratis. (ref fra Chat CD) Jeg har leid flere filmer og aldri blitt belastet for dette, så bare lei i vei:razz:

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stått uten strøm i hele natt,same shit.Prøvd alle prosedyrer igjen,game over for denne
    Hadde akkurat samme problemet med min tuner, og du har helt rett; game over, så det er bare å få CD til å sende en ny.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biring
    VOD er ennå i såkalt Beta fase, og fungerer ikke optimalt for alle. Derfor er det foreløpig gratis. (ref fra Chat CD) Jeg har leid flere filmer og aldri blitt belastet for dette, så bare lei i vei:razz:
    Prøvde dette så vidt i går selv. Hvor får du den pinkoden du trenger for gjennomføre kjøp da?

Newcomer Biring sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Prøvde dette så vidt i går selv. Hvor får du den pinkoden du trenger for gjennomføre kjøp da?
    Du bruker standard kode 1234, (hvis du ikke har forandret den) Denne koden brukes også for å se på et opptak, som ikke barn bør se. Bruker denne på Max sin serie Blood and Sand (ikke akkurat småbarnvennlig)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8 Desember folkens! Men nå tror jeg ikke særlig mer på CD enn julenissen da. Men hadde vært en fin overraskelse om oppdateringen faktisk kommer da, og at den holder mål.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den nye programvaren har versjon 0.5.6 i følge Svensk CD side.
    Vil det si at det kommer en helt ny programvare også denne gangen med mange feil? Ikke at den vi har nå (versjon 4.20.15) er fikset?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ein
    Den nye programvaren har versjon 0.5.6 i følge Svensk CD side.
    Vil det si at det kommer en helt ny programvare også denne gangen med mange feil? Ikke at den vi har nå (versjon 4.20.15) er fikset?
    På den siden du referer til har de allerede lagt inn en lang liste med problemer vi kan forvente å få. Følgende står:

Problemlösningar för programvara 0.5.6

Här nedan följer ett antal lösningar på problem som kan uppstå vid tekniska uppdateringar i programvaran. Observera att flera av dem uppträder mindre frekvent om du regelbundet stänger av din box.
    .........
    .........

Jeg er utrolig glad jeg har Viasat i tillegg. Problemene blir da begrenset til å plage meg når jeg vil se spansk fotball og en sjelden gang Discovery.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogo
    På den siden du referer til har de allerede lagt inn en lang liste med problemer vi kan forvente å få..
    Med andre ord er det ingen feil fikset.
    Eller er det litt klipp og lim feil på denne siden? Dette var vel samme problemløsningen som var på versjon 4.20.15?

Side 55 av 81 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •