Canal Digital HD PVR , ny software - Side 50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 50 av 81 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 ... SisteSiste
Viser resultater 981 til 1,000 av 1608
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rogo
    Har du parabol? På CD's parabolsider står det at cam ikke selges på nettet, men kun hos autorisert forhandler.
    Beklager. Er i feil tråd
    Har kabel

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogo
    Har du parabol? På CD's parabolsider står det at cam ikke selges på nettet, men kun hos autorisert forhandler.
    Beklager. Er i feil tråd
    Har kabel

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av weva
    Dette kan jeg bekrefte! Klagde på min jeg også hvorpå jeg fikk ny tilsendt. Den nye er mye kjappere og ser ut til å fungere bra så langt.

Fremdeles virker PVR'n utmerket etter at jeg fikk en ny i forrige uke! Melder tilbake dersom noe er feil/ikke virker. Snakes!

mvh.

sunriise

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biring
    Hei, hvet ikke hvor mange som har fått det med seg, men iflg. kundeservice så er leie av filmer på VOD gratis i Beta stadie. Så det er bare å leie, for de som får dette til.. Jeg tar dette som en liten belønning for den uferdige SW vi lever med:-D
    Har feilet med streamingen tidligere, men igår fungerte det faktisk feilfritt

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

That's it!!

I've had it.. Nå er jeg på tredje boksen, og fremdeles bare tull. denne gangen nekter den å ta opp så lenge jeg setter den på serieopptak.

Selv om jeg tidligere har hatt mine feider med Viasat, er alt annet bedre enn dette dritet fra Canal Digital jeg lever med i dag.

Har nå avsluttet mitt kundeforhold og fått hevet kjøpet på denne dritt-boksen og jeg vil anbefale alle andre med HD PVR problemer å gjøre det samme!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nikkospikko
    I've had it.. Nå er jeg på tredje boksen, og fremdeles bare tull. denne gangen nekter den å ta opp så lenge jeg setter den på serieopptak.

Selv om jeg tidligere har hatt mine feider med Viasat, er alt annet bedre enn dette dritet fra Canal Digital jeg lever med i dag.

Har nå avsluttet mitt kundeforhold og fått hevet kjøpet på denne dritt-boksen og jeg vil anbefale alle andre med HD PVR problemer å gjøre det samme!
    Boksen min funker bra den... så jeg vil nok ikke følge ditt eksempel... beklager

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny HD PWR tuner

Kjøpte en ny HD PWR tuner til rom 2 på lørdag. Den har den gode gamle softwaren. Så nå er det bare å passe på å ikke trykke "godta" når man får spørsmål om å oppdatere software

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

720p

Er det noen som får "låst" dekoderen på 720P etter SW oppdateringene ?
    Selv om jeg velger 720P og lagrer dette i innstillingene så endres det til 1080i så snart jeg går ut av menyen .
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    snakket med kunde service og jeg må desverre si at det er blitt enda verre hva kunnskap gjelder, de hadde ingen annen komentar en at de forstå at jeg var veldig misfornøyd for at den ikke fungerte som det skulle, men eneste garanti de hadde var at tuner "fungerte som det skulle" altså at den slå seg av/på men at den fungerte som en dass kunne de ikke hjelpe meg med...

så jeg ble bare bedt om å skrive en klage brev og eventuelt forlange en pris nedsettelse eller lignende, siden jeg nevte at jeg betalte full pris for en tjeneste jeg ikke får.

Til slutt skulle jeg spørre mer konkret om pris eller åsen det var på den tjeneste On Demand -da ble jeg satt over til en annen avdeling da første man ikke hadde peiling på det, der ventet jeg i noen minutter før en dame fortalte meg at det var feil plass siden de bare besvarte på bredbånd kabel... tilbake på parabol avdeling fikk jeg snakke med en annen og han hadde ingen annelse og fortalte meg før jeg fikk sagt hva jeg lurte på -at den tjenesten er enno ikke i bruk... til det fortalte jeg ferdig at jeg hadde allrede lastet og prøvd en film med en del feilmeldinger og ingen go opplevelse -men det jeg ville vite det hvar om det skulle koste noe -endte med at han bekrefte at den tjenesten ikke er i bruk da den ikke er ferdig fremdeles uten å svare om det skulle koste noe... så jeg må bare tro at det er gratis å bruke enn så lenge...

ja, ja... desverre har ikke viasat lignende kanal utvalgt ellers hadde jeg sagt opp på flekken.

For meg ser det ut som om de bare har valgt å bare tie og høre på alle klager og håpe på at flere som meg forblir CDs kunder... uten å gjøre en dritt fra eller til enn å bare vente på den "bedre og definitve" oppgradering "en gang i november"... fordi tom dato kunne ikke fortelles med sikkerhet.

Men tilbake til mer "triviele" feilmeldinger er at tuneren ofte henger seg opp før den reagerer på fjernkontrollen for å plutselig gjøre alle komandone som ble trykk i fjernkontrolen... Max volum har blitt mer sjelden men katta skvetter ikke så lett nå lenger.... skal prøve On Demand en dag igjen og se hva for utfordringer den prestere denne gangen

Noe som stå frem i avisene for ikke så lenge siden er dette med den mannen som skulle presse CD for en stor beløp for å ikke avslåre koder for kripteringen eller lignende -kan det være i sammenheng at CD valgte å ta det drastiske skritte med å emigrere til en annen platform som funker som en dass?? bare lurer.... og null simpati for CDs argumenter siden de forsette å melke oss vanlig brukere tross elendig tjenester.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PVR'en min oppdaterte seg selv her for noen dager siden. Trodde ikke den skulle gjøre det siden jeg kun bruker en kabel inn til den men.

Uansett. Resultatet var at alle kanalene mine utenom TV2 og NRK1/2 kom med feilmelding om dårlig antennesignal. Hadde ikke tid eller videre lyst til å klatre rundt på taken å dra i parabolen så lot det være et par dager.

Nå fungerer plutselig alle kanalene som de skal igjen uten at jeg har gjort noe. Men jeg kan ikke si jeg er veldig fornøyd med den nye menyen. Den lagger å hopper når jeg skifter kanaler raskt opp og ned så må tilslutt bare stoppe å vente for å se hvor den ender opp hen. Den nye EPG'en er ganske grei bare litt uvant. Det lille skjermbildet savner jeg ikke da den alltid hoppet til BBC av en eller annen grunn uavhengig av hva jeg gjorde. Største fordelen er at tuneren ikke låser seg når jeg surrer rundt i EPG'en lenger, noe den gjorde veldig ofte tidligere.

Alt i alt greit, men altfor treig. Bare å skru den av tar 5 sekunder fra jeg trykker på knappen til det skjer noe.

Newcomer Biring sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Matador, jeg har fått til svar at VOD i beta form er gratis å bruke. Jeg spurte hvorfor de ikke brukte dette som et "lite plaster på såret" for dårlig SW. Fikk da til svar at den var for ustabil ennå. Jeg har "leid" mange filmer, og det kommer ikke noe ekstra på mnd regninga.

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bsd121
    Boksen min funker bra den... så jeg vil nok ikke følge ditt eksempel... beklager

Etter hva jeg mener, så skrev jeg;

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Frode
    Selv om jeg velger 720P og lagrer dette i innstillingene så endres det til 1080i så snart jeg går ut av menyen .

Anyone ?
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyone ?
    Samme feilen her. SW feil, som forhåp. blir rettet neste gang

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter hva jeg mener, så skrev jeg;
    O.K, da får du ha det bra, NikkoSpikko!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er slik hos meg også.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skulle gjerne ha gjort det, men her jeg bor er CD de eneste som har LaLiga. Det som er bonus for meg er to ting:
    - Jeg har Viasats PVR til alt jeg ønsker å se foruten LaLiga
    - For tiden har jeg gratis CD pga softwareproblemene (2 mnd gratis til nå)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med tuneren.

Hei.

Etters siste oppdatering så slår ikke tuneren min seg på, kommer til init å så stopper det. Har prøvd å oppdatere på nytt men kommer til 01,02,03 så restarter tuneren seg. Noen som har svar på dette problemet? Begynner å bli lei av denne tuneren.

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva må man gjøre for å få VOD til å fungere? Har siste SW, boksen tilkoblet LAN osv..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Og nå har hele dritten gått i mute, null lyd uansett hva **** jeg gjør.
    Dette begynner jeg å bli dyktig lei.
    Har hatt samme problemet siden før helga, men fant dette tipset tidligere i lenka:

Inget ljud och det står Mute i displayen
    Boxen har minimerat ljudet och man måste använda fjärrkontrollens volymknapp för att öka ljudet.

Det funka for meg. Lykke til!

Side 50 av 81 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •