Canal Digital HD PVR , ny software - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 43 av 81 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 1608
    Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av oyvine
    Og der var det 1080i igjen. CA 10min etter at jeg hadde skrudd den av kom det en lyd som hørtest ut som harddisk som mister spenninga. Jeg forta meg å skru på igjen, og der var det 1080i igjen. Det ser ut til at boksen min husker 720p innstillingen i OPPTIL 10 MINUTTER! Steike... forbedring!

ØE
    Gratulerer da har du ihvertfall 720P i 10 minutter lenger enn meg
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min kan fortsatt ikke slås på under førprogrammert opptak....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trond arne
    min kan fortsatt ikke slås på under førprogrammert opptak....
    Gå inn på tv-guide og velg noe på en kanal, da får du bilde og du kan skifte kanal på vanlig måte.

Synes det var dårlig at de ikke har klart å rette på denne buggen, men når du vet hvordan du skal få bilde så er det ikke så irriterende.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Google TV

GoogleTV kommer til Norge | Nyhetsarkivet | IT-Telekom | Media | E24

Hvis en først skal hoppe over til noe annet så kan dette høres interessant ut

PÅ den annen side hvis CD får lisens til TiVo, så er ikke det heller å forakte.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hollisen
    Gå inn på tv-guide og velg noe på en kanal, da får du bilde og du kan skifte kanal på vanlig måte.

Synes det var dårlig at de ikke har klart å rette på denne buggen, men når du vet hvordan du skal få bilde så er det ikke så irriterende.

De klarte ikke å ta den mest iriiterende nei. Jeg har også funnet ut at man kan gå inn på programguiden, men jeg sliter med å i det hele tatt få igang noe som helst når et opptak pågår. Dvs jeg har ikke testet med den nye software`n, men dere sier jo bug`n er der ennå.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    De klarte ikke å ta den mest iriiterende nei. Jeg har også funnet utav at man kan gå inn på programguiden, men jeg sliter med å i det hele tatt få igang noe som helst når et opptak pågår. Dvs jeg har ikke testet med den nye software`n, men dere sier jo bug`n er der ennå.
    Jeg slår den aldri av, så dette problemet har jeg ikke lagt merke til. Det ble en (U)vane i den tiden det tok ca 5 min for å slå den av og på. Hvorfor skal dere på død og liv slå den av?

Newcomer frha sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tandberg
    Tenk om det så slik ut...

Dette er også LINUX.... Bare en digresjon.
    Det er disse folka de skulle satt på oppdraget... 8)
    Tanberg: hvilken tuner er dette? Kan denne brukes med vanlig CD HD kort?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De klarte ikke å ta den mest iriiterende nei. Jeg har også funnet ut at man kan gå inn på programguiden, men jeg sliter med å i det hele tatt få igang noe som helst når et opptak pågår. Dvs jeg har ikke testet med den nye software`n, men dere sier jo bug`n er der ennå.
    Det enkleste er vel å bare trykke på en tall tast eks. 1 da kommer NRK1 opp alt er normalt, ikke trykk OK.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, det funker etter ca et minutt eller to ;-)

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frha
    Tanberg: hvilken tuner er dette? Kan denne brukes med vanlig CD HD kort?
    (dreambox DM500HD med PeterPan 2.0 image) Ville bare illustrere at andre kan Linux bedre en visse andre... utrolig bra image foresten :-)

Ja... men har ikke det beste bildet, da er det Technisat som gjelder!
    :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei du bør helst gjøre minst mulig når den tar opp, særlig programmerte opptak. På mandag (altså før siste oppgradering) prøvde jeg å programmere et opptak mens et annet forhåndsprogrammert opptak var i gang. I det jeg trykket på rec knappen skrudde den seg bare av, ved neste forsøk frøs alt sammen i programguiden. Da var det bare å la den være til opptaket var ferdig

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg opplevde også at et helt opptak var helt svart (istedenfor bilde) fordi jeg prøvde å gjøre noe i programguiden mens den tok opp et annet program.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ny hdpvr boks etter mye problemer. Den har en slags bryter som ligner på en lysbryter, montert på strømledningen. Flere som har en slik bryter?
    Tenkte kanskje jeg har fått en gammel boks som har vært hos en en frustrert kunde som monterte på en slik bryter for å slippe dra ut kontakten hver gang boksen fikk i lås..

Newcomer Cyclops sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen sånn bryter. er på min fjerde boks.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke brukt boksen på en stund, men i går så jeg en film fra disken der leppesynken ble helt forferdelig (mange sekunder) jo lenger tiden gikk.

Tok omstart, og det hjalp noe - men fortsatt merkbart.

Ellers så starter den på første forsøk igjen. Har ikke forsøkt å starte den mens opptak pågår.

Newcomer okidoki13 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lepo
    Jeg fikk ny hdpvr boks etter mye problemer. Den har en slags bryter som ligner på en lysbryter, montert på strømledningen. Flere som har en slik bryter?
    Tenkte kanskje jeg har fått en gammel boks som har vært hos en en frustrert kunde som monterte på en slik bryter for å slippe dra ut kontakten hver gang boksen fikk i lås..
    Jeg fikk med en slik bryter på min splitter nye HD-PVR som jeg fikk når jeg tok opp abonnement hos CD. Når jeg klagde på støynivået fikk jeg tilsendt en brukt boks, og den hadde ikke slik bryter. (Må innrømme skepsisen min var til å ta og føle på når de leverte en boks klargjort med bryter for lett omstart når den låste seg...)

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har også en sånn bryter på den nye boksen jeg fikk. hadde ikke på den gamle

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av okidoki13
    Jeg fikk med en slik bryter på min splitter nye HD-PVR som jeg fikk når jeg tok opp abonnement hos CD. Når jeg klagde på støynivået fikk jeg tilsendt en brukt boks, og den hadde ikke slik bryter. (Må innrømme skepsisen min var til å ta og føle på når de leverte en boks klargjort med bryter for lett omstart når den låste seg...)

Jeg mener å ha lest at alt elektronikkutstyr nå må være utstyrt med strømbryter. Tror det er EU regler som gjør det forbudt å selge utstyr uten strømbryter. Det har vel med strømsparing å gjøre antar jeg. Uansett hvilken boks det er så er strømbryter veldig kjekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk endelig en oppdatering i dag...

...gjenstår nå å se hva som nå forsvinner av ting som har fungert før forrige oppdatering.:-|

Newcomer okidoki13 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter denne ukes oppdatering, så har jeg ennå ennå ikke behøvd å starte tuneren 2 ganger før den endelig slår seg på. Men derimot går den i "Mute" ved hver oppstart...

Side 43 av 81 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •