Viasat HD PVR med mange små feil!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat HD PVR med mange små feil!

Vi har nå hatt PVR i fra Viasat en god stund, og merker at nye problemer dukker opp etterhvert som vi før løst de gamle.
    Det vi sliter med nå er ekstremt treg fjernkontroll, eller det vil si vi tror det er fjernkontrollen. Kanalskifte er veldig tregt, "surfing" i epg, planner og setup er like tregt. Trykker jeg meg fremover i normalt tempo for å skifte kanaler, skjer det som regel at den kun hopper til neste kanal og videre går den ikke før jeg venter til kanalen har kommet opp og så kan jeg tykke meg videre. Noen andre som erfarer dette?

Samtidig ser jeg nå at tuneren hopper tilbake til kanalplass 1 når jeg kommer til tv1000 kanalene, dette gjør den hver ENESTE GANG. Kommer ikke lenger enn til tv1000, så begynner den på kanalplass 1 igjen. Jeg har nå samlett meg opp en del kos på harddisken som jeg ikke har lyst til å miste, men viasat sier at eneste måten å søke inn kanalene på nytt igjen er å "tilbakestille alt", men da mister jeg jo opptakene mine også. Dette går jo ikke ann å drive med hver gang det henger seg. Er det ingen andre måter å søke inn kanalene på nytt på? Enn å tilbakestille hele mottakeren?

Håper på råd, blir snart gal!

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Installerte denne tuneren i dag med nytt hode og to kabler. Det som er merkelig er at både signalstyrke og signalnivå viser 100%, og en lokal expert sier at det ikke er mulig å få bedre enn 94% på signalnivå. Og jeg mangler også flere kanaler. Og når jeg leser om dine problemer, begynner jeg å lure på om jeg skal sende alt tilbake og sette den gamle sagem tuneren tilbake...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Denominator
    Jeg har nå samlett meg opp en del kos på harddisken som jeg ikke har lyst til å miste, men viasat sier at eneste måten å søke inn kanalene på nytt igjen er å "tilbakestille alt", men da mister jeg jo opptakene mine også.
    Tror neppe at opptakene blir borte, har aldri vært borti at en PVR sletter opptakene ved å gjøre dette.
    Og jeg har prøvd mange, har dog ikke prøvd denne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •