Canal Digital HD PVR. Lyden forsvinner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital HD PVR. Lyden forsvinner

Har problemer med at lyden forsvinner i 3-10 sek i perioder. Tar lyden ut fra audio utgangen og inn på en reciver. Lyden forsvinner også fra tv'n. Men ikke samtidlig som i reciveren. Der bruker jeg en HDMI kabel. Noen som har samme problemet?

Newcomer ehorn sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomRR
    Har problemer med at lyden forsvinner i 3-10 sek i perioder. Tar lyden ut fra audio utgangen og inn på en reciver. Lyden forsvinner også fra tv'n. Men ikke samtidlig som i reciveren. Der bruker jeg en HDMI kabel. Noen som har samme problemet?

Å ja da... samme her.. Men blir mye bedre hvis en tar en tilbakestilling (systemoppstart som om den er ny)(eller noe sån)av boxen. /eh

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Velkommen til forumet

Sitat Opprinnelig postet av TomRR
    Jeg hadde samme problemet med min mottaker, lyden forsvinner helt uten videre.
    Stor sett hjelper det å starte på nytt, eventulet bare bytte kanal.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har restarta dekoderen 2 ganger uten store forbedringer. CD sa at det kommer ny programvare på nyåret som skal være forbedret. Forferdelig irriterende...:twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjelder dette alle kanalene? .....og uansett om kanalen sender Dolby Digital eller vanlig stereo?

Hadde selv Canal+ filmkanalene de første 30 dagene etter at jeg mottok dekoderen og der synes jeg det var endel merkelig med lyden på de kanalene som sendte Dolby Digital der, men jeg har aldri hatt noen problemer på de "vanlige" kanalene (family pakken) - uansett lydformat.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sjekket lydformatet. Men det skjer for det meste på NRK kanaler og TV2.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har opplevd at lyden blir borte noen ganger. Men det er kun ved avspilling av opptak, og spesielt etter spoling. Det hjelper alltid å trykke på pause ett sekund og så play igjen. Da er lyden der. Jeg har aldri opplevd at lyden blir borte ved "live" TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat de samme erfaringene som OleM, lyden forsvinner i blant når jeg ser på opptak, og lyden kommer alltid tilbake igjen dersom jeg spoler litt frem eller tilbake, eller trykker på pause -> play.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •