Viasat HD DSB-H670N. Problem med lav lyd!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat HD DSB-H670N. Problem med lav lyd!

Noen som har noen tips her? Jeg må skru lyden på anlegget 3 ganger så høyt som før for å få ut samme lyden.

Jeg byttet fra Canal digital kabel, og over til Viasat HD. Først så tok jeg bare scart kabelen fra CD boksen rett over til viasat boksen. Lyden gikk da fra SCART til TV og fra TV til stereoanlegget.

Jeg har også prøvd med lyd via HDMI til TV, og fra TV til Stereo. Fremdeles samme problemet.

Siste varianten med SCART direkte til anlegget ga heller ikke noe bedre lyd.

Finnes det noen skjulte service menyer eller noe på DSB-H670N der slikt kan justeres?

Er lyden bedre ved å bruke den optiske utgangen?

Newcomer Steinbekkhaugen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Elendig lyd

Har samme problemet.....elendig lyd fra Viasas PlusHD tuneren.....og da har jeg koblet til optisk......plages vi alle med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg øyner jo et lite håp om at det kanskje kan være trøbbel med enkelte tunere? Er forøvrig en del annet småplukk med tuneren som ikke er så bra. Avogtil forsvinner teksten, og jeg må dra ut av stikkontakten for å få den tilbake. Bildet låser seg -> ut med stikkontakten.... Sort skjerm -> ut med stikkontakten. Ofte klikker lyden helt, og jeg må bytte kanal frem og tilbake. (skjer mest på viasat4 og ved reklameavbrudd ) Lyden blir ute av sync, og jeg må bytte frem og tilbake på kanalene...

Slipper jeg disse tingene om jeg går til innkjøp av en Vantage HD 8000?

Newcomer Steinbekkhaugen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Analoge lydutganger

Jeg droppet optisk og kjører lyd analogt over til NAD'en.....her kan jeg da stille inn "Gain" høyere slik at lyden blir like høy når jeg ser tv, dvd eller spiller...

Digital lyden får så være

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •