Viasat HD PVR - Scart inn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat HD PVR - Scart inn

Ser det står i brukermanualen til viasat's PVR at den ene scartkontakten er scart inn. Vil det igjennom denne scartkontakten være mulig å koble til andre kilder for opptak? Jeg har kikket igjennom det meste men kan ikke se at denne PVR'n har noen form for valg av bytting i mellom kilder.

Jeg har et overvåkningskamera på utsiden av huset som jeg kunne tenkt å latt stå på opptak når jeg ikke var hjemme, derfor jeg lurer på dette

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre. Det er kun mulig å kopiere til VHS eller DVD.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd. Da synes jeg det er ufint av Viasat å skilte med en scart inn kontakt i brukermanualen sin. Kanskje ikke så viktig for andre, men dette var faktisk en av grunnen til at jeg valgte å bytte til PVR før vinteren, når snøfreseren blir tatt opp i fra kjelleren og plassert på sin vante vinterplass foran inngangpartiet. Tenkte da at det kunne være OK å holde litt øye med den. Men men, er ikke det første jeg har blitt missfornøyd med ved denne boksen!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du kan ta opp fra andre kilder så lenge det ikke HD matriale.VHS er jo ikke HD matriale så jeg tror du kan ta opp .

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oryx
    Mener du kan ta opp fra andre kilder så lenge det ikke HD matriale.VHS er jo ikke HD matriale så jeg tror du kan ta opp .
    Da må du gjerne få lov til å forklare meg hvordan jeg gjør det For tro meg, jeg har lett etter muligheter på min "maskin" for å gjøre utføre denne handlingen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vist du har prøvd så har du sikkert rett,har ikke prøvd,men vist det er slik at en kan ta opp fra VHS til HD tuneren så skulle det være mulig å ta opp fra andre kilder minus HD matriale.Har en slik tuner selv så jeg skal prøve:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd det jeg fåreslo,men det gikk ikke Men jeg har tengt etter at alt er på plass om det er mulig å koble scarten fra videokamera bak i tv å ta opp da,jeg har ikke prøvd..........

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •