Viasatt i Spania

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasatt i Spania

Etter en tid med pirat sendinger i Spania er denne epoken nå over etter div. Rassiaer.

Så nå lurer jeg på om jeg kunne bruke et tvilling abonemang eventuellt et hytte abonemang I Spania?

Gikk noen rykter om at Viasatt hadde begynnt å sende fra en satelitt som klarte å sende sterke nok signaler til Spania??

Inmarsatt var vist navnet?

Ideer noen???

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følgende link viser deg rekkevidden av signalene fra satelitten som de nå benytter.
    Sirius 4 at 4.8°E - LyngSat Maps
    Skal du ha noe håp om å ta inn dette i Spania må du opp i rimelig stor tallerken (over 4-5 meter meldes det).

Såvidt jeg vet så er det krypterte telefonitjenester som skal gå over inmarsat når det gjelder viasat (som da er et annet "viasat" enn de som gir deg tv3).

I følge lyngsat er det ingen "inmarsat" satelitter i nærheten heller så vidt jeg kan se.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kanutten
    Etter en tid med pirat sendinger i Spania er denne epoken nå over etter div. Rassiaer.

Så nå lurer jeg på om jeg kunne bruke et tvilling abonemang eventuellt et hytte abonemang I Spania?

Gikk noen rykter om at Viasatt hadde begynnt å sende fra en satelitt som klarte å sende sterke nok signaler til Spania??

Inmarsatt var vist navnet?

Ideer noen???
    Du kan bare glemme Viasat i spania. Beamen fra satellitten dekker ikke Spania.

Hvis du er interessert i Norsk TV&radio så dekker NRK1, NRK P1, NRK Alltid Nyheter, Scandinavia Satellitt Radio og TVNorge HD Spania med antennestørrelse helt ned til 70cm. Disse kanalene sendes ikke på Viasat men på Canal Digtial.

Alle andre Norske kanaler vil være veldig vanskelige å motta.

Du bryter også kontrakten med CD (eller Viasat) dersom du bruker smartkortet
    utenfor Norge men det er du sikkert klar over.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viasat Vet det ikke selv en gang!!

I følge Viasat sine selgere kan du bruke hytte abonemang i Spania....de gjør alt for å selge!!*SS*
    Det var faktisk en på teknisk i viasat som nevnte dette med inmarsat.

Men men ser ut te at det blir en tur ut i ingenmanns land med hele saken..., egentlig merkelig når en tenker på hvor mange norske "pensjonister" det bor der nede!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •