Ny HD Tuner til fattern.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer oddball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny HD Tuner til fattern.

Fatterns gamle 1155 er i ferd med å ta kvelden. Nå ønsker han seg en ny tuner(HD). Han tar idag inn 1V,5,13og19Ø, og dette vil han fortsette med. Han var egentlig veldig fornøyd med Force og ønsker noe lignende. Iom at han er over 70 MÅ den være brukervennlig. Trenger ikke harddisk. Har sett litt på den nye Force Technisat, men den virker for avansert for han. Det må nevnes at han også er CD kunde. Forslag??

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddball
    Fatterns gamle 1155 er i ferd med å ta kvelden. Nå ønsker han seg en ny tuner(HD). Han tar idag inn 1V,5,13og19Ø, og dette vil han fortsette med. Han var egentlig veldig fornøyd med Force og ønsker noe lignende. Iom at han er over 70 MÅ den være brukervennlig. Trenger ikke harddisk. Har sett litt på den nye Force Technisat, men den virker for avansert for han. Det må nevnes at han også er CD kunde. Forslag??
    Dette tror jeg blir vanskelig.
    Hva med å beholde (fikse den) 1155 til 5,13 og 19 og bruke CD sin enkle til 1V?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan han gjøre som jeg, kjøpe en Vantage 7100, den er Plug`n Play, og
    fungerer perfekt med Canal Digital sitt kort. I tillegg er den veldig enkel i bruk
    absolutt et bra valg. Min kone bruker den daglig, og har aldri klaget. Har den også på de fire nevnte posisjonene.....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler også Vantage 7100 til han. Dette er en plug & play tuner for vanlige brukere, men gir også enkle muligheter for mer avanserte brukere til å foreta softwareoppgraderinger, redigere kanallister m.m. på PC (USB-stick etc.).

Hjelp han i gang, da er jeg sikker på at han får en tuner som synes er grei å bruke. Har selv kjørt med Force tidligere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •