Oppdatering av Vantage

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppdatering av Vantage

Regner med at noen av dere er godt inne i Vantagens opp og nedturer, og kan svare meg på følgende: burde jeg oppdatere tuneren ?? Jeg har med vilje ikke gjort dette, pga endel her inne som har problemer av og til. Om det kommer nye kanaler, så legger jeg disse inn manuelt, og det fungerer utmerket. Jeg fikk levert denne tuneren i April-Mai, etter at den forrige bare bootet.....
    Er jeg klok eller bare feig, som ikke har oppdatert tuneren overhodet, og går jeg glipp av godbiter, som dere andre har ? Jeg har TV Norge HD, de nye Silver HD osv...så jeg føler egentlig ikke at jeg mangler noen ting. Det eneste som jeg opplever, er at etter lokalnytt på NRK1, så må jeg innom en annen kanal, før den koder av NRK1 igjen, men det gjør ikke så mye. Den låser seg helt, om jeg blar litt fort i kanalene, da slår jeg av og...på igjen, og alt funker OK. Ellers er tuneren helt topp... Databasen heter 3020102...er vel litt utdatert kanskje....

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roarr
    Regner med at noen av dere er godt inne i Vantagens opp og nedturer, og kan svare meg på følgende: burde jeg oppdatere tuneren ?? Jeg har med vilje ikke gjort dette, pga endel her inne som har problemer av og til. Om det kommer nye kanaler, så legger jeg disse inn manuelt, og det fungerer utmerket. Jeg fikk levert denne tuneren i April-Mai, etter at den forrige bare bootet.....
    Er jeg klok eller bare feig, som ikke har oppdatert tuneren overhodet, og går jeg glipp av godbiter, som dere andre har ? Jeg har TV Norge HD, de nye Silver HD osv...så jeg føler egentlig ikke at jeg mangler noen ting. Det eneste som jeg opplever, er at etter lokalnytt på NRK1, så må jeg innom en annen kanal, før den koder av NRK1 igjen, men det gjør ikke så mye. Den låser seg helt, om jeg blar litt fort i kanalene, da slår jeg av og...på igjen, og alt funker OK. Ellers er tuneren helt topp... Databasen heter 3020102...er vel litt utdatert kanskje....
    Ville nok anbefale deg å oppdatere. Jeg venter til et par uker etter software er sluppet. Da unngår man de første buggene. Selv har jeg nå den nest nyeste software, og boksen er dønn stabil. Har aldri hatt problemer med den.
    Ikke sikkert du vil merke forskjell, men de har endret litt funksjoner i forbindelse med opptaksfunksjon osv.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke oppdatert siden versjon 022101. Alt fungerer som det skal, og siden jeg ikke bruker opptaksfunksjonen, så ser jeg ingen grunn til oppdatering siden alt er dønn stabilt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Jeg har ikke oppdatert siden versjon 022101. Alt fungerer som det skal, og siden jeg ikke bruker opptaksfunksjonen, så ser jeg ingen grunn til oppdatering siden alt er dønn stabilt.
    Enig, jeg bruker heller ikke opptaksfunksjonen, men vurderer å kjøpe en
    ekstern HD, da jeg hadde time-shift tidligere, ble litt bortskjemt. Får nok prøve å leve med tuneren som den er, til noe helt kritisk skjer.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •