PVR problemer Hyro/vantage

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face PVR problemer Hyro/vantage

Lurer på om andre som eier hyro eller Vantage sliter med opptak fra CD-kanaler når timer brukes..

Jeg er nå på nippet til å returnere min hyro, da jeg ikke kan stole på den som en pvr. Ingenting er så plagsomt som å taopp en film for så å oppdage at opptaker bare er lyd med sort bilde... :-((

Noen som har peiling på hva dette skyldes ? problemet er som følger: opptak fra CD eller Viasat kanaler som blir igangsatt via timer blir ofte bare en sort skjerm med lyd.. opptak som skjer via fjernkontroll eller timeshift går fint med bilde OG lyd..

Jeg har forsøkt med usb-disk, esata disk, flere versjoner av fw både av hyro og av vantage, uten at dette har hulpet noe..

hilsen
    desperat k

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et lignende problem på min vantage hd7100.
    Når jeg i går feks. tok opp Hvaler fra TV2, manuelt på fjernkontrollen, så hadde bare de 10 første min av programmet blitt tatt opp når jeg skulle se på det etterpå. Dette har skjedd tidligere også. Bruker USB harddisk. Har prøvd e-sata tidligere, men det funket ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, har sendt problemet inn til hyro.se så får vi se hva responsen blir der..

k

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •