Ny Clarke-tech 5000c plus med E-sata og Lan internett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Clarke-tech 5000c plus med E-sata og Lan internett

Ny Clarke-tech 5000c plus (Combo) med E-sata+2usb og Lan internett kobling kommer ut i Tyskland nå 147p ute på nett alt:-D

Hjemme side link CLARKETECH.com - Produkte

C-tech tunere er de beste tunerene jeg har testa,Stabile leser alt av kort osv, så dette kan bli den beste Hd tuneren Klart...:-D

Morro med tilbake melding når noen får testa...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    Ny Clarke-tech 5000c plus (Combo) med E-sata+2usb og Lan internett kobling kommer ut i Tyskland nå 147p ute på nett alt:-D

Hjemme side link CLARKETECH.com - Produkte

C-tech tunere er de beste tunerene jeg har testa,Stabile leser alt av kort osv, så dette kan bli den beste Hd tuneren Klart...:-D

Morro med tilbake melding når noen får testa...
    Har hatt en sånn jeg og, men hatet fjernkontrollen på den. Liker ikke å ha tallene nederst + at andre taster var feilplassert syntes jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hater fjernkontrollen på min ctech 5000HD, tallene er unaturlig å komme til nederst/bakerst på kontrollen ...

Vær obs på at ctech tunere neppe vil gi deg EPG på canal digital (minst) da de ikke liker metoden som de skandinaviske providerene bruker... Så da blir man stuck med current og next program, og da er det jo veldig masse glede av PVR når du må gå andre steder for å finne ut når et program kommer og så manuellt sette timer på opptak...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

C-tech

ja en del bug men dere har tydeligvis ikke prøvd så mange hd tunere jeg har testa det meste og c-tech er det beste nå er det mange nye tunere på gang fra c-tech .Klart det beste for meg:-D

C-tech 5000Combo plus er en ny mod som jeg venter mye av

Kjøpte den nye C-tech 3100plus med helt ny software og den er meget bra, og gitt ut kun 2 software andre tunere en c-tech har virka perfekt etter 1 og andre updatering iallefall synsykt bedre en ventage/Hyro driten:evil: Garantert

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

C-tech

ja en del bug men dere har tydeligvis ikke prøvd så mange hd tunere jeg har testa det meste og c-tech er det beste nå er det mange nye tunere på gang fra c-tech .Klart det beste for meg:-D

C-tech 5000Combo plus er en ny mod som jeg venter mye av

Kjøpte den nye C-tech 3100plus med helt ny software og den er meget bra, og gitt ut kun 2 software andre tunere en c-tech har virka perfekt etter 1 og andre updatering

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er ikke tvil om at tuneren er bra i seg selv .. Det var bare en del irritasjoner som feks manglende mulighet for egp (var sikker på at denne klarte epg på CD), samt at den norske leverandøren stoppet tvert å svare på mailene mine når jeg hadde spørsmål om problemer og muligheter til angrerett eller retur etc ... Da får man en litt dårlig start på den nye HD opplevelsen

Men tuneren gir jo veldig godt bilde og jeg liker å kunne bruke usb ekstern harddisk ...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

C-tech

Ok men du får sikkert sove om natten da selv om Cd sender ut epg i ett system som er vanskelig og fikse alle Hd tunere jeg har testa hadde samme prob+++masse andre bug..

Har prøvd mange typer hd som skrives om her på avforum som man får maga sår og søvnløse netter av

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    Ok men du får sikkert sove om natten da selv om Cd sender ut epg i ett system som er vanskelig og fikse alle Hd tunere jeg har testa hadde samme prob+++masse andre bug..

Har prøvd mange typer hd som skrives om her på avforum som man får maga sår og søvnløse netter av
    Det har da vært MYE problemer med denne og da! Ikke mindre enn de fleste andre. Og bildet er i alle fall ikke dårligere på IPBOX 9000, og IPBOX'en har jo mye mer finesser, skjønt alt er ikke rosenrødt der heller! Men er spent på Tecnisat sin x-modell som jeg har bestilt! Ikke det at den som har alt man bør ha den heller, men den ser spennende ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •