HD dekoder med to tunere og HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD dekoder med to tunere og HD

Hei

Min Force 536 har ikke lyst til å virke mer. Da jeg ringte Canal Digital sa de at de ikke støttet force og at det sikkert ville være like billig å kjøpe ny, som for dem er den lille tuneren til 500 kr. Det stemmer sikkert.

Men hvis jeg først skal kjøpe ny, vil jeg gjerne ha det jeg ikke fikk når jeg kjøpte Force for 3 år siden - to tunere. Og siden HD er fremtiden, kan jeg sikkert bare kjøpe det.

Må jeg kjøpe den som Canal Digital selger til 3000, eller er det andre som er bedre - og da hvilken ?

Kan jeg bruke enhver tuner på canal digital, eller kan jeg kjøpe hva som helst ?

Hilsen amatør !

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lambada
    Hei

Min Force 536 har ikke lyst til å virke mer. Da jeg ringte Canal Digital sa de at de ikke støttet force og at det sikkert ville være like billig å kjøpe ny, som for dem er den lille tuneren til 500 kr. Det stemmer sikkert.

Men hvis jeg først skal kjøpe ny, vil jeg gjerne ha det jeg ikke fikk når jeg kjøpte Force for 3 år siden - to tunere. Og siden HD er fremtiden, kan jeg sikkert bare kjøpe det.

Må jeg kjøpe den som Canal Digital selger til 3000, eller er det andre som er bedre - og da hvilken ?

Kan jeg bruke enhver tuner på canal digital, eller kan jeg kjøpe hva som helst ?

Hilsen amatør !
    Det er ikke dumt å LESE litt på forumet før man spør!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er grei, men kunne ikke du som er såpass kjent der poste et par linker da ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •