Hvem monterer parabolantenner i Moss?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvem monterer parabolantenner i Moss?

Jeg bor nord i Mosskommune og har parabolantenne og abonnement fra CanalDigital. Min antenne ble montert og justert av Moss Parabolservice. Jeg er ikke fornøyd med den servicen jeg har fått. Bl.a. får jeg ikke inn de kanalene jeg ønsker, noe som tyder på at antenna er feiljustert.
    Jeg er teknisk helt ubegavet og trenger hjelp. Er det noen som har noen gode tipps om det er andre firmaer i området som kan hjelpe meg. :?:

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av klacke
    Jeg bor nord i Mosskommune og har parabolantenne og abonnement fra CanalDigital. Min antenne ble montert og justert av Moss Parabolservice. Jeg er ikke fornøyd med den servicen jeg har fått. Bl.a. får jeg ikke inn de kanalene jeg ønsker, noe som tyder på at antenna er feiljustert.
    Jeg er teknisk helt ubegavet og trenger hjelp. Er det noen som har noen gode tipps om det er andre firmaer i området som kan hjelpe meg. :?:

stikk innom nærmeste tv butikk og hør vilken firma de bruker og få det tlf nr.
    det er sikker flere en Moss Parabolservice som driver med det.

hvis Moss Parabolservice er anbefalt av CD som montør bør du sende CD en info mail om dit problem så de blir klar over det.

Troeen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •