Overføring fra tuner til Tv nr2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Overføring fra tuner til Tv nr2

Jeg har en parabol tuner som er koblet til tv'n via scart. Det fungere fint.
    Jeg har kjøpt en tv til som jeg også ønsker bilde på. Om begge tv'er må vise samme kanal er helt greit.
    Jeg prøvde bokser for trådløs overføring fra clas ohlson, men det ble skurrete bilde, virket som det ble konflikt med det trådløse nettverker + at dreamboxen ga litt rart bilde når både scart og composit ble brukt samtidig.

Finns det noen løsing som gjør samme jobben, bare at det ikke trådløst?

Hvis det ikke gjør det er vel eneste mulighet å bytte ut alle LNB'er med twin, og kjøpe en tuner til?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jstramrud
    Jeg har en parabol tuner som er koblet til tv'n via scart. Det fungere fint.
    Jeg har kjøpt en tv til som jeg også ønsker bilde på. Om begge tv'er må vise samme kanal er helt greit.
    Jeg prøvde bokser for trådløs overføring fra clas ohlson, men det ble skurrete bilde, virket som det ble konflikt med det trådløse nettverker + at dreamboxen ga litt rart bilde når både scart og composit ble brukt samtidig.

Finns det noen løsing som gjør samme jobben, bare at det ikke trådløst?

Hvis det ikke gjør det er vel eneste mulighet å bytte ut alle LNB'er med twin, og kjøpe en tuner til?

nå har jeg funnet denne:
    COMPONENT VIDEO/STEREO AUDIO Balun Cable EXTENDER - eBay (item 370082815384 end time Sep-11-08 19:21:40 PDT)

noen som har erfaring fra noe slikt? Skulle helst hatt en som kan overføre signal fra fjernkontrollen også..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den funker sikker utmerket!

Om du ikke er kravstor kan du bruke en RF modulator og vanlig 75 ohm antenne koaks.

Jeg bruker det og en Triax Modulator CM 01U+amp kjøpt på Elfa (Søk på RF modulator) jeg har kjøpt den med 2 utganger, hvorav 1 med forsterkning (varenummer 78-017-10 ), og bruker den med forsterking (ca 25 m koaks).

Clas Ohlson har denne, men den var jeg ikke fornøyd med. Syntes kontrast og gråtoner fløt sammen..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjaerulff 1 - search result

Er det liksom forsterker i denne? Jeg ønsker å dele bilde fra en tuner til flere tv'er i huset. Har et såkalt stjernenettverk og 4 kabler fra splitter som er ca. 18-25 meter hver.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Triax Link.....

Hei....

Har nå brukt Triax-Link i snart ti år. For 3-4 år siden måtte jeg kjøpe en RF-modulator i tillegg.

Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag

Velkommen til TVECO Nettbutikk!

http://www.tveco.no/download/TRIAX-link.pdf

Er fortsatt godt fornøyd med opplegget. Særlig etter at de gammeldagse analoge bakkesignalene ble borte ble det også langt mindre forstyrrelser (interferens).

trilltrall

NB: Hender slike duppeditter er til salgs på QXL.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •