Nytt parabol abo - med tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt parabol abo - med tuner

Hei,

har hatt Rikstv i ett år nå, men savener hd-kanaler.

Tror jeg har bestemt meg for CD, men er litt i tvil om hvilken tuner jeg skal velge. Jeg er som dere andre her inne veldig opptatt av og få så bra bilde som mulig. Ser at CD selger sin tuner for 1500,- og pvr for 3000,- da er man vel godt på vei til en bra tuner hos en tredjepart. Det er ingen nødvendighet at det er pvr. Det viktigste er at den er stabil og leverer gode bilder.
    DB800 går vel for ca 3500,- men leser om endel bugs med denne ennå.

Noen som har tips å komme med, hadde håpet å slippe å lese gjennom helel satellitt forumet:-)

Mvh
    Stig

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stod ovenfor omtrent det samme valget da jeg skulle kjøpe HD-mottaker. Mitt valg ble Vantage HD7100. Den tar Canal Digital kort uten problemer (både SD og HD), og i tillegg Viasat kort hvis du kjører patchet firmware (dog uten Viasats HD-kanaler). Patchet firmware gir også "andre muligheter". 8) Det kan dessuten kobles til ekstern USB harddisk hvis du ønsker PVR.

Ny i butikk ligger pris på ca. 3700, men jeg ser at det akkurat nå er en brukt til salgs på Finn.no for 2700. For 300 kroner mer får du TS modellen som er en kombo modell med både satelitt og bakkenetttuner. Denne tar også det norske digitale bakkenettet, slik at du kan se på NRK hvis parabolantennen din skulle falle ned.

Spørs bare om du får lov til å kjøpe HD abonnement hos CD uten å kjøpe tuner fra dem.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Spørs bare om du får lov til å kjøpe HD abonnement hos CD uten å kjøpe tuner fra dem.
    Hd-kanalene er inkludert i programpakkene8)
    Hvis du har Entertain får du alle, med family får du alle unntatt Canal+ film og sport.
    Canal digital er visst ikke så opptatt av at du skal bruke "deres" tunere lenger, men ikke spør om hjelp ang. tunere som ikke er godkjent av dem...
    For sikkerhets skyld bør du ha en godkjent tuner i bakhånd. 1-kronerstuneren holder lenge.
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt abonnement hoss CD

Hatt Viasat de 4 siste år, men meldt overgang til Canal Digital. Noe som forøverig tar sin tid, bestilte først den 23 August, ville ta noen dager før jeg ville motta brev i posten.
    Ventet til Torsdagen etter, ringte CD for etterlyse brevet, de skyldte på posten! Ringte dagen etter, da fikk jeg beskjed om at kundebehandler hadde glemt å legge inn bestillnga, vedkommende skulle ringe meg, samme dag trodde jeg!

Ringte på ny Lørdag 30 Aug, å etterlyste vedkommende, joda han skulle ringe meg. Gadd å vente i 1 time, ga F... i fyren.

Reiste til Elprice å bestillte der, skulle bare ta noen dager, hørt den før tenkte jeg...

Tok ei uke der å gitt, før jeg fikk lapp i postkassa om å hente servicepakke!
    Rakk ikke posten den dagen, men er spent nå....

Bertillte meg Einterteinment+HDPVR tuner mulig det er servicepakka, men bestillte men montør å han skulle ha med alt fikk jeg beskjed om.

Kunne ta inntil 4 uker fra bestilling med HDPVR tuner.

Ikke vert borti makan til drøying å tull med bestilling, dårlig start på mitt kundeforhold, som da egentelig ikke har startet.

Sendte mail å, fikk svar om mail ikke er mulig som hendvendelse.
    Herregud!!!

Hadde det ikke vært for Premier League, så hadde jeg ikke tatt CD.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •