Viasat sin fraværende kundeservice

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 32
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat sin fraværende kundeservice

I lett frustrasjon over tilbakemeldinger fra Viasat kundeservice tenkte jeg å legge inn mine erfaringer fra denne leverandøren de siste ukene.

Jeg begynner å stille spørsmål til hvordan denne bedriften overlever når de yter kundeservice på nivået som forklares i mail under.

Her er mailen jeg sendte Viasat forrige uke:

Hei!

Skriver til dere på oppfordring fra deres supportavdeling

Abonnementsnr: xxxxxxxx

Jeg har bestilt parabolpakke fra dere, Underholdning HD med Pace tds850nv. Jeg ble oppringt av Schenker for levering av denne pakken i forrige uke. De skulle da komme med utstyret 26.08.08. Når så pakken ankommer viser det seg at det mangler selve antennen. Pakken inneholder kun HD-pvr samt en liten boks med parabolhode og kabler etc. Schenker ringer så senere på dagen og forteller at de har nok en pakke for levering til meg og skal levere denne 27.08.

I og med at jeg fikk beskjed om at utstyret skulle leveres 26.08 avtalte jeg med montør den 22.08 at han skulle komme til meg 27.08 noe han også gjorde. Han måtte dra med uforrettet sak siden jeg manglet deler av utstyret. Grunnen til dette var at Schenker ikke dukket opp med pakken som avtalt denne dagen. Jeg ringer så til Schenker i går 28.08 og lurer på hva de holder på med. De kan ikke fortelle meg hva som har skjedd men vi avtaler at de skal levere pakken til meg i dag mellom kl 08 og 14. De dukket ikke opp i dag heller. Og når jeg ringer dem vet de ikke hvor den er i dag heller. Jeg forstår at alle kan gjøre feil, men to ganger på rad er for drøyt.

Jeg har nå tatt fri fra jobben i 3 dager for å få dette i orden og det ser foreløpig ut til at det kan bli en fjerde. Levering på dette nivået kan ikke Viasat holde på med i dagens marked.

I tillegg til dette fikk jeg beskjed om at det var fri montering med i deres tilbud da jeg bestilte pakken over telefon hos deres kundeservice. Det fikk jeg i dag beskjed om at ikke stemte, og nå lurer jeg på om jeg vil bli fakturert for installatøren som kom til meg 27.08 uten å få satt opp parabolen? Hva koster montøren i utgangspunktet? Dette burde dere muligens opplyse om da det ville påvirket mitt valg av tilbyder i stor grad. Kanalpakkene er jo stort sett like hos dere og canal digital bortsett fra at CD har mer HD (og Tv-norgeHD snart) og har gratis montering. Grunnen til at jeg valgte viasat var at dere subsidierte HD-PVR, men jeg sparer jo ingenting på det om jeg allikevel blir fakturert for montering.

Eneste ekstra kostnad i tillegg til HD-PVR jeg fikk opplyst av deres kundeservice ved bestilling var kr 300 for frakt. Det tar jeg det som en selvfølge at Schenker ikke vil fakturere for i dette tilfellet.

Når jeg snakker med dere på Support får jeg også beskjed om at dere ikke er ansvarlige for hva Schenker gjør, ei heller kontakten med montørselskapet. Det kan da umulig stemme. Jeg har forsøkt å få i stand ett kundeforhold med viasat og forholder meg derfor til dere. Det er ikke jeg som har valgt ut Schenker som budfirma.

Damen på Viasat support la inn bestilling på ny antenne til meg i dag da Schenker nok en gang ikke vet hvor pakken min er, men jeg er faktisk usikker på om jeg nå ønsker å ha dette kundeforholdet med Viasat. Viasat Support mener også at jeg skal sende klage til Schenker, det må jo være Viasat sin jobb? Så spørsmålet er om dere klarer og ordne opp i dette og beholde meg som kunde?

Jeg ønsker at dere nå koordinerer dette med Schenker og Montør. Deretter kan dere komme tilbake til meg med tidspunkt for når jeg skal være hjemme for mottak av utstyr samt montering. Alle dager bortsett fra onsdag 03.09 skal fungere fint. Jeg akter ikke å bruke noe mer tid på å vente på levering av en pakke, det er uholdbart både for meg og min arbeidsgiver. Har nå vært hjemme mellom 08 og 14 i 2 dager uten å få utrettet noen ting.

Jeg akter heller ikke betale for montør da jeg allerede har betalt mer enn nok i tapt arbeidsinntekt og burde ha fakturert Viasat for dette.

Vi er fortsatt innenfor angrefristen og alternativet heter Canal Digital.

Håper på snarlig skriftlig tilbakemelding på min henvendelse.

Jeg tenker så at nå ordner de sikkert opp i dette, men så kommer svaret fra Viasat:

Hei
    Takker for henvendelse.

Beklager trasighetene dette har medført.
    Når du har mottatt alt utstyr kontakter du igjen Anovo for montering og pris.

Med Vennlig Hilsen
    Anne xx
    Viasat Kundeservice
    Tlf: 81522022
    Fax: 22364246

Dette er jo en utrolig arrogant holdning til nye kunder, jeg fatter ikke hvordan de klarer seg med service på dette nivået. I hvilken som helst annen bransje ville de jo blitt knust om de holdt på som dette.

Har forstått det slik at Viasat kjøper sine kundeservicetjenester av en ekstern leverandør. Oppfordrer herved Viasat til å gå over den avtalen én gang til, her må det være noe som ikke stemmer.

Det er som en del vet mye dyrere å skaffe nye kunder enn å beholde de man allerede har. Her er servicenivået avgjørende. En liten lønnsomhetskalkyle hadde vist at her bommer Viasat stort!

Frustert kunde

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Duverden for en arrogant kundeservice. At du selv skal avtale montør og pris er jo uakseptabelt. Mener også å ha sett at det er gratis montering på Viasat. Mitt råd til deg er, dropp avtalen, siden du er innenfor angrefristen, og velg Canal Digital.

Når det gjelder hvem du skal forholde deg til vedrørende levering, så er det KUN viasat du skal forholde deg til, å ingen andre. For å dra et eksempel her på slutten, jeg jobbet i en lavpris "møbelkjede" (Jysk) tidligere, hvor vi solgte sofaer fra en ekstern leverandør i Sverige. Disse sofaene fikk kunde gratis hjemkjørt til seg hos brofaste forbindelser. I et tilfelle fikk vi en reklamasjon på en sofa, da det viste seg at sofaen var skadet under transport (Kunde ble informert at h*n skulle sjekke kolliene før han skrev under for netopp å sjekke om skader. Dette ble ikke gjort fra kundens side, og selvsagt ordnet vi opp med både leverandør og transportfirma, siden kunden har kjøpt en vare fra Jysk, og da er det Jysk denne kunden skal forholde seg til, å ikke flere mellomledd.

Jeg har selv hatt tvist med Viasat tidligere, angående en tuner de mente jeg ikke hadde levert tilbake.. Etter over et år frem og tilbake, fikk jeg omsider medhold da jeg skrev en milelang mail og forklarte situasjonen til dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må vel bare si at jeg ikke blir så overrasket over dette innlegget, jeg skal fortelle min historie: Min søster sitter i rullestol, og er derfor ivrig på parabol, og programmer. Hun har vært kunde hos CD og Viasat i mange år, med full pakke hos begge. I vår så ble tuneren hennes (Strong 8700 ) litt rar, den stoppet opp til stadighet osv. så hun bestemmer seg for å kjøpe tunere fra respektive selskap. Jeg bruker å hjelpe henne, så jeg ringte CD først, de var på hugget, og skulle sende tuner kvikt, ringte så Viasat, og der fikk jeg vente et kvarter for å komme igjennom, men OK, fikk bestilt tuner, den skulle sendes snarest(ord-rett)
    Tuneren fra CD kommer etter tre dager, fryd og gammen, funket perfekt. Vi ventet en uke, ingen tuner fra Viasat, jeg ringte og etterlyste den, og den hadde blitt sendt !! Etter to uker ringte vi igjen, da ble de litt bistre på telefonen, og sa at vi fikk ringe Schenker i Trondheim, og etterlyse tuneren. Vel...ringte dit, og der fikk vi vite, at tuneren hadde de hatt noen dager, men de manglet opplysninger om kunden !!?? for å levere den ut. OK...gjorde avtale, og fikk møte Schenker i sentrum, da de ikke fant frem til oss. Vel, tuneren ble installert, og...den var død, det lyste en grønn lampe, men ikke mulig å komme inn på menyer eller noe. Svart skjerm. Ringte Viasat kundeservice, fikk en yngre kar på tråden, han sa at jeg hadde installert feil. Jeg har jobbet som installatør siden -88, så jeg sa at alt var installert korrekt, men at tuneren var død. Da ble han irritert, og sa at "kikk på displayet, hva står det der" Jeg sa at det står ingenting, det var en av de tunerne uten display. Fire ganger ba han om at jeg skulle se på displayet, tilslutt ba jeg om å få snakke med noen andre, men han kuttet linjen i det øyeblikket. Så ringte jeg igjen, og da var det en dame som ringte, forklarte henne problemet, og at den forrige hadde lagt på røret, vi gikk igjennom alle muligheter igjen, ingen reaksjon, da måtte jeg oppdatere tuneren. Jeg sa at det var svart skjerm, ingen menyer, tislutt så ble også hun litt tverr i stemmen, og sa at da fikk vi sende tuneren på REPARASJON!! Jeg trodde hun tullet, og spurte om det var seriøst ment, jo....når tuneren var defekt, så skulle den repareres. Jeg sa at vi hadde fått den slik samme dag fra Viasat, men det hjalp ikke, det var deres policy, sa damen. Jeg spurte da, hva hadde hun gjort , om noen hade behandlet henne slik på en bedrift ? Hun sa at det ikke hadde noe med saken å gjøre...OG LA PÅ RØRET. Min søster var på dette tidspunktet veldig lei seg, og ville at jeg skulle droppe hele saken. Tenk å behandle en kunde, som hadde hatt den dyreste pakken i mange år, på dette viset, jeg ble helt svett, enda jeg er ganske rolig av natur. Jeg dro hjem, av hensyn til min søster, som er syk, og ringte til Viasat etter to timer, og fikk treffe en annen dame, og forklare hva som hadde skjedd. Hun lyttet, og sa at dette kunne ikke være sant, joda, jeg forklarte i detalj, hva som hadde blitt sagt. Hun ba om å få ringe meg snarest, og hun ringte etter en halvtime, og var paddeflat. Hun hadde hørt opptaket !!?? av vår samtale tidligere på dagen, og at damen jeg hadde pratet med, hadde måttet tatt sine saker, og gått hjem !! Deretter ba hun om unnskydning på vegne av alle på Viasat, og jeg fikk velge fritt hvilken tuner jeg ville ha. De skulle ha et personalmøte dagen etter, ang. kundeservice, og lovet bot og bedring. Vi fikk tuner etter fire dager, fortsatt fra Schenker, møte han i sentrum osv. men dog, nå funket alt. Etter innlegget til karen her på forumet, så ser jeg at ting, ikke har endret seg noe særlig. For min del er det ikke viktig, skal aldri ha Viasat...foretrekker Canal Digital, som er milevis bedre på service...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bra at dere legger ut slike erfaringer! utrolig slett av viasat dette men at canal digital er så mye bedre er jeg ikke enig i, veldig mye rart på support der også...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lite søk på nettet med henholdsvis "viasat kundeservice" og "canal digital kundeservice" viser i hvert fall at Viasat nok leder med ett par hestehoder i dårlig service

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torryboy
    Et lite søk på nettet med henholdsvis "viasat kundeservice" og "canal digital kundeservice" viser i hvert fall at Viasat nok leder med ett par hestehoder i dårlig service
    Henger meg på her:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke vært i så mye kontakt med kundeservicen til Viasat,så kan ikke uttale meg så mye om den.
    men en ting var da merkelig,både jeg og min mor har Viasat,og da min mor ringte og ville oppradere fra folkepakken til underholdnings pakken,klarte de å få den bestillingen til å bli folkepakken + kun filmkanalene,noe jeg stusset på da jeg besøkte henne.
    Så ringte jeg for henne å spurte åssen de hadde klart det,sier seg jo selv at man velger underholdnigspakken til kr 249 istedet for folkepakken + filmkanalene til 299,det er jo både billigere og flere kanaler i underholdnigspakken.
    etter 3 dager klarte de å fikse det......

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viasat har vist ikke vært spessielt glade i kundene.
    Glade for og selge ja... men service m.m... HAHH !!!

Bare nevnes at flere innen familien har sakt opp avtale med viasat.
    En av de p.g.a avtalebrudd fra viasats side.

Enda mindre populære har de gjort seg med den krangelen de har hatt med canal digital i flere år om div kanaler.

Kommer aldri til og bruke viasat.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skrev en mail til Viasat kundeservice den 25.08.08, hvor jeg stiller to konkrete spørsmål angående deres HDPVR som jeg har hjemme. Jeg har enda ikke mottatt noe svar botsett fra den automatiske mailen alle får, med tildeling av saksnr...

Jeg har bindingstid på mitt abonnement til mars neste år, men når Viasat ikke vil ta meg seriøst og svare på mine henvendelser, tror jeg at kommer til å bytte leverandør når den er gått ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhagl
    Jeg skrev en mail til Viasat kundeservice den 25.08.08, hvor jeg stiller to konkrete spørsmål angående deres HDPVR som jeg har hjemme. Jeg har enda ikke mottatt noe svar botsett fra den automatiske mailen alle får, med tildeling av saksnr....
    sånn funker det hos CD også, tar gjerne månedsvis før en får svar på epost. Kjipe med å ringe er jo at en møter en helt ny saksbehandler og må forklare ALT på nytt

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Krangeln om kanaler er likt fra begge to.CD nektet gi slipp på TV2 o TVN , Viasat nektet gi slipp på TV3.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skåne det har endret seg etter at RiskTV kom på banen.

/S

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kondolerer.

Jeg sendte denne meldingen nå nettopp.

Hei.

For noen måneder siden ga jeg beskjed på vegne av min mor, som forresten er minstepensjonist, om nedgradering fra gullpakken. Dette grunnet overpris, elendig kvalitet på filmkanalene, og en HDD-tuner som mest sannsynlig er besatt av en demon.
    På tidspunktet lot det seg ikke gjennomføre grunnet for sen betaling av faktura. Til tross for at det finnes bekreftelse med dato for når nedgraderingen skulle skje, ble hun tvunget til å beholde gullpakken. Etter mye frem og tilbake i systemet deres møtte jeg omsider et par behjelpelige og forståelsesfulle personer, begge i teknisk support, fikk hun i det minste sølvpris på gullpakken frem til ny dato for nedgradering. Og på grunn av langvarige tekniske problemer med tvillingkortet kunne hun trekke fra 249 kr på den totale summen. Bra er det.
    I august skulle gullpakken forsvinne. Isteden kommer det en ny regning for inneværende måned, med gullpris. Jeg tenker som så at dette skyldes sikkert en feil og korrigerer beløpet. Senere får hun et inkassovarsel på en regning for august, hvilket trolig skyldes at regningen ikke er betalt, uvisst av hvilken grunn. Den kan helt enkelt ha blitt borte, kanskje sammen med reklame og annet søppel.
    Uansett, jeg skjønner nå hva som har skjedd, og hun skal sikkert igjen bli tvunget til å beholde gullpakken i nye tre måneder, bare på grunn av en bagatellmessig feil.
    Jeg er veldig glad i min mor, jeg tar meg av regningene hennes og hjelper til når Pace-derivatet setter seg på bakbeina, men jeg orker ikke å ringe Viasat igjen. Det er en pine å være sprettball mellom de ansatte og de forskjellige avdelingene, hvor jeg må fortelle historien for hver og en.
    Derfor gjør jeg dette veldig enkelt. Min mor er villig til å si opp Viasat for godt. Dette brev er å anse som en oppsigelse av abonnementet.
    Jeg trenger uansett en regning på utestående beløp, for ærlig talt, jeg vet ikke lenger hvor mye hun skal betale, så skal jeg betale det snarest. Det er flott om dere samler det abonnementet vil koste frem til oppsigelsen trer i kraft, så slipper vi alle å måtte forholde oss til ubetalte regninger fra denne kanten.

Mvh. Spareblære
    På vegne av Sparemamma. Ab.nr. XXXXXXXX.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg bekreftelse på oppsigelse av abonnementet, men ingen svar på det øvrige.
    Noe som ble toppet med dette:
    "Vi håper du har hatt glede av ditt Viasat-abonnement, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde ved en senere anledning."
    Hvor arrogante og virkelighetsfjerne er det mulig å bli?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel nettopp det som de gjør feil her. De forsøker av en eller annen grunn bare å skuffe unna henvendelsene raskest mulig uten egentlig å løse problemet til kunden. Kanskje smart i øyeblikket, ikke vet jeg, men det fører jo i hvert fall til at samtlige som har problemer må ringe/maile dem i det uendelige. De som svarer på disse henvendelsene må jo være flaue over nivået de jobber på. Noen som vet hvilket firma viasat har outsourcet dette til? Kan være greit å merke seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da Magnar hadde takket nei til å bli kunde hele femten ganger, ga tv-selskapet opp. Og sendte ham et inkassovarsel.

Sjokkert over Viasat - bt.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up viasat er synonymt med dårlig service

Har vært gullkunde i 2 år, litt rusk har det vært underveis, men jeg har ikke klaget.

Har tvillingabonnement, men nå har altså den eldste tuneren sluttet å virke. Jeg ringer Viasat kundeservice for å få hjelp, men DER blir jeg møtt med uvennlighet og sterk uvilje til å hjelpe.

Kundebehandleren er etterhvert så provoserende og arrogant, at jeg bestemmer meg for å si opp tvillingabonnementet mitt, da dette virker som den enkleste måten å løse situasjonen på. Jeg synes nemlig det er urimelig at jeg skal betale for en vare jeg ikke får.

Da jeg så spør kundekonsulenten om hvordan jeg går frem for å si opp dette, er hun så ufin at jeg bestemmet meg for å si opp hele abonnemntet. Dette må selvsagt gjøres skriftlig.

Jeg får da mail tilbake om at det er 3 mnd oppsigelsestid, og at jeg må betale til 01.mars 2009. Jeg synes dette er urimelig, da jeg i praksis faktisk må betale for over 3,5 mnd. Men for å slippe mye styr, aksepterer jeg dette, men legger til at jeg ikke aksepterer å betale for tvillingabonnementet mitt, da dette ikke virker.

Får til svar at jeg burde ha kontaktet kundeservice og fortalt dem at tuneren ikke virket. MEN DET VAR JO DET JEG GJORDE ALLER FØRST!!! Viasat påstår da at de ikke har dette dokumentert noen plass. Selvfølgelig er det ikke dokumentert. Det var jo en telefonsamtale! Skal vi som kunder måtte ta opp alle samtalene vi har med Viasat???

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Vil legge til at jeg ikke har bindingstid til Viasat. Viasat har ikke på noe tidspunkt tilbydd seg å hjelpe meg med det opprinnelige problemet, den ødelagte tuneren. De har heller ikke kommet med forslag til løsning på problemet.

Og de har også avsluttet mailen med å ønske meg velkommen tilbake.

Finnes det et sted der vi kan gå ut og advare andre kunder KRAFTIG mot å knytte seg til Viasat. Har aldri opplevd så slett service.:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frimanns
    Får til svar at jeg burde ha kontaktet kundeservice og fortalt dem at tuneren ikke virket. MEN DET VAR JO DET JEG GJORDE ALLER FØRST!!! Viasat påstår da at de ikke har dette dokumentert noen plass. Selvfølgelig er det ikke dokumentert. Det var jo en telefonsamtale! Skal vi som kunder måtte ta opp alle samtalene vi har med Viasat???
    taper/logger ikke viasat kundeservice alle telefonsamtaler da? Ellers hjelper det jo alltid å kontakte ulike medier og se om de vil ta saken. Viasat og CD fortjener absolutt oppmerksomhet snart, makan til crappy selskaper skal man lete lenge etter!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært kunde hos både Viasat og Canal Digital. Må si at kundeservicen hos CD er mye bedre. Jeg har endret abo. flere ganger og bestillt nr. 2 kort som jeg også har endret abo. på uten problemer. Sa opp Viasat i vår og da presterte de å sende meg et gebyr på 1000 kr for ikke retunert kort før oppsigelsestiden var ute. Bra jobba!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer ArneK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært Canal Digital-kunde i mange år og er godt fornøyd med det, men vurderte nå om jeg kanskje skulle hoppe over til Viasat for å prøve dem en periode, siden de har noen kanaler CD ikke har.

Men etter å ha lest denne tråden tror jeg sannelig jeg holder meg til CD fremover også. Makan...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •