Canal digital HD PVR (parabol)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal digital HD PVR (parabol)

Dette synes jeg er helt utrolig!

hvordan kan canal digital i det heletatt selge en tuner med så mange feil/problemer?!?!

Jeg bestillte toppmodellen til canal digital ettersom min gammle humax (10 år gammel) begynnte å bli litt lunefull.

Da jeg ringte inn ble det sagt det kom til å ta ca 4 uker før den var på plass, men gleden var stor da den kom etter bare en uke.

men den gleden ble kortvarig, etter å måtte bytte sat hue pga 2 tunere innebyggd så var det klart for oppstarting, tuneren virka helt toppers å jeg likte menyoppsettet og de mulighetene som den har med hardisk.

etter å ha fått inn kanalene var det klart for litt kanalsurfing.. det gikk i 15 min så var det bråstopp.. hele dritten låste seg.. eneste jeg kunne gjøre var å ta ut kontakten, så sette jeg inn kontakte for å prøvde igjen med litt surfing... å det gikk ikke 5 min heller før den sto bom fast igjen :evil:

jeg begynnte å bli litt små irritert å kikka gjennom det som fulgte med for å sjekke det ikke var jeg som hadde gjort noe galt, det hadde jeg ikke..

dessuten er det også striper som ruller fra høyre til venstre.. ser det spes godt med lys bakgrunn,

ved kanalbytte så var det ikke alltid den reagerte å plutselig kunne den sprette forbi 4-5 kanaler. fjernkontroll er heller ikke behagelig å bruke...

for å si det rett ut.. min 10 år gammle humax er mye bedre så den ble sendt på en liten service å canal digital får sin HD PVR i retur (angrefrist er godt å ha :-D ).

har lest litt hva andre har opplevd med denne tuneren å jeg ser mange av de har de samme problemene, merklig att CD ikke har prøvd ut den tuneren mer før de sendte den ut på markede, skal liksom være ett seriøst firma dette.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags TV bruker du den mot?
    Det kan virke som boksen har kompatibillitetsproblemer mot enkelte TV'er, spesielt plasma. Jeg har ingen heng eller andre problemer med min HD PVR. Men jeg irriterer meg over bug'en som avbryter avspilling/timshift ved oppstart av programert opptak. Boksen er forøvrig behørig diskutert i flere andre tråder. Ingen grunn til å starte en ny.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Hva slags TV bruker du den mot?
    Det kan virke som boksen har kompatibillitetsproblemer mot enkelte TV'er, spesielt plasma. Jeg har ingen heng eller andre problemer med min HD PVR. Men jeg irriterer meg over bug'en som avbryter avspilling/timshift ved oppstart av programert opptak. Boksen er forøvrig behørig diskutert i flere andre tråder. Ingen grunn til å starte en ny.

Beklager.. måtte bare få en utblåsning ang den tuneren, skjønner ikke de kan slippe ett så dårlig produkt ut på markede, er bare bugs med hele den tuneren

hehe tv'n min ja :-D kjører old school 32" sony wide screen har faktisk vært knakenes god hele tiden.

den har jeg hatt siden jeg byggde opp ett lite mediasenter (snurre rundt lyd) med harman kardon reciver og dali rundt om, hele pakka kostet rund 100K den gangen

men jeg fikk beskjed att den gode gammle humaxen min er reparert, nye motstander og dioder var det som skulle til :-D .

så da sitter jeg litt på gjerde til det popper opp en stabil HD PVR på markede :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •