Finner INGEN signaler på ny dreambox 800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finner INGEN signaler på ny dreambox 800

Er det noen her i forumet som har peiling på DB???? fått ny DB 800hd i hus, kjøpt ny antenne på Ryhg i Oslo med plate borret for: sirrius hotbird thor og astra! sa de i allefall!!! montert antennen etter alle kunstens regler, stilt inn mot sør, 21,5 graders vinkel, men nada signaler!! ingen snr overhodet!! hva kan være galt, hvem kontakter man i Osloomr. når mann er tett på å gi opp? og hva bør det koste? noen som tar jobben?

sett fra veggen og antennen har jeg nå fra høyre: Thor, sirrius, hotbird og astra...... Riktig??? har også prøvd motsatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

4lnb

hvis du ser mot veggen eller talerken skal thor 1w være den helt til høyre og deretter sirius,hotbird,astra 19,2e mot venstre... håper du får signal nå da..

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sett 1 lnb i mitten og den setter du rett syd. da vil få signaler på 13e også setter opp de ande lnb på tur.

sat søker er must
    DB er i utgangs punktet en dum boks til justere parabol med da den lett kan ligge etter på signalene.

www.tveco.no reiser rundt i oslo område og monterer.
    elkjøp ,ekspert og de aller fleste butikker som selger parabol anleg har tlf til montører av prabol anlegg

regn med 1000-1500kr kan hende de mer for europa parabol

Troeen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool motor

Sitat Opprinnelig postet av Troeen
    sett 1 lnb i mitten og den setter du rett syd. da vil få signaler på 13e også setter opp de ande lnb på tur.

sat søker er must
    DB er i utgangs punktet en dum boks til justere parabol med da den lett kan ligge etter på signalene.

www.tveco.no reiser rundt i oslo område og monterer.
    elkjøp ,ekspert og de aller fleste butikker som selger parabol anleg har tlf til montører av prabol anlegg

regn med 1000-1500kr kan hende de mer for europa parabol

Troeen
    Hei

Jeg har kjøpt en drembax 800. Jeg har hatt humax fra fær og parabolen er en motorisert parabol. Jeg har kun 1 lnb.

Jeg klarer å finne frem astra, hotburd, sirus og turksat. men problemet er at jeg må manuelt rette parabulen når jeg hopper fra den ene satelitt til den andre satelitt. Den burde selv automatisk kjøre fra den ene stilling til den andre. Eller?

Er det noe sted detalijert informasjon hvordan jeg skan justere at den selv kjøre motoren fra den ene stilling til den andre?

takk for hjelpen.

:-D :-D

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av saeed22
    Hei

Jeg har kjøpt en drembax 800. Jeg har hatt humax fra fær og parabolen er en motorisert parabol. Jeg har kun 1 lnb.

Jeg klarer å finne frem astra, hotburd, sirus og turksat. men problemet er at jeg må manuelt rette parabulen når jeg hopper fra den ene satelitt til den andre satelitt. Den burde selv automatisk kjøre fra den ene stilling til den andre. Eller?

Er det noe sted detalijert informasjon hvordan jeg skan justere at den selv kjøre motoren fra den ene stilling til den andre?

takk for hjelpen.

:-D :-D
    jeg har ikke settopp noen dreambox med motor enda, så hvor den lagrer og bruker sin motor info vet jeg ikke :|
    men jeg vet at det er noen bruker motor er på forumet, så kan de kan hjelpe
    eller er google plassen

Troeen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •