Hva bør jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva bør jeg velge?

Mulig dette er besvart før, men jeg er ny her og ikke helt komfortabel med sidene enda, så jeg spør her så får jeg forhåpentlig svar på akkurat det jeg lurer på

Jeg skal flytte i disse dager og der er det en paraboltallerken med innlagt kabel fra før, men uten tuner. Har kikket litt på dreambox og vanlige paraboltunere og riks-tv..

I.o.m. at jeg har den tallerkenen på veggen allerede så er det jo fristende med parabol, men det drembox-opplegget virker litt for avansert for meg ops: Er opptatt av at det skal være litt enkelt og minst mulig kabler også etc, så en riks-tv boks med hdmi-tilkobling er jo veldig fristende, men...

noen som kan gi meg litt feedback på dette? + og -? også med tanke på pris...

takker på forhånd :-D

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KnutLeo
    Mulig dette er besvart før, men jeg er ny her og ikke helt komfortabel med sidene enda, så jeg spør her så får jeg forhåpentlig svar på akkurat det jeg lurer på

Jeg skal flytte i disse dager og der er det en paraboltallerken med innlagt kabel fra før, men uten tuner. Har kikket litt på dreambox og vanlige paraboltunere og riks-tv..

I.o.m. at jeg har den tallerkenen på veggen allerede så er det jo fristende med parabol, men det drembox-opplegget virker litt for avansert for meg ops: Er opptatt av at det skal være litt enkelt og minst mulig kabler også etc, så en riks-tv boks med hdmi-tilkobling er jo veldig fristende, men...

noen som kan gi meg litt feedback på dette? + og -? også med tanke på pris...

takker på forhånd :-D
    Det enkleste er vel å hoppe på ett av tilbudene til Viasat eller Canal Digital, da får man alt man trenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, men hvilke tunere er aktuelle da? med tanke på harddisk, hdmi-tilkobling og slike finesser? De 1kroners-tilbudene inneholder vel ikke akkurat de mest avanserte tunerene eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KnutLeo
    Jo, men hvilke tunere er aktuelle da? med tanke på harddisk, hdmi-tilkobling og slike finesser? De 1kroners-tilbudene inneholder vel ikke akkurat de mest avanserte tunerene eller?
    Velg HD-PVR boksen til CD. Koster 2990,- og fungerer utmerket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •