Samsung dsr 9500 HJELP

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Samsung dsr 9500 HJELP

Min eks-stefars Force 1133 tok kvelden og han fikk lånt en Samsung dsr 9500 av en tv-reparatør. Men han klarer ikke å få inn noen kanaler, rettere sagt han får inn 10, og den mest interresante er BBC Food... Det jeg trenger å vite er hvordan tuneren skal stilles inn for å få inn alle, i det minste de på Thor. Slikt som Frequenzy low frequenzy high, et eller annet med 22Khz tone osv. Han har et gammelt dobbelhode for Thor og Sirius med innebygget diceqc. Vet ikke om thor eller sirius er først eller sist på diceqc-en. Jeg fant en bruksanvisning for denne tuneren på nett, men en så elendig bruksanvisning er det lenge siden jeg har sett. Er ikke verdt den megabyten av plass den opptar på nettet engang!

Han skal få en Force 536 av meg til neste helg, men ønsker gjerne noen kanaler i mellomtida...
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av n-t
    Min eks-stefars Force 1133 tok kvelden og han fikk lånt en Samsung dsr 9500 av en tv-reparatør. Men han klarer ikke å få inn noen kanaler, rettere sagt han får inn 10, og den mest interresante er BBC Food... Det jeg trenger å vite er hvordan tuneren skal stilles inn for å få inn alle, i det minste de på Thor. Slikt som Frequenzy low frequenzy high, et eller annet med 22Khz tone osv. Han har et gammelt dobbelhode for Thor og Sirius med innebygget diceqc. Vet ikke om thor eller sirius er først eller sist på diceqc-en. Jeg fant en bruksanvisning for denne tuneren på nett, men en så elendig bruksanvisning er det lenge siden jeg har sett. Er ikke verdt den megabyten av plass den opptar på nettet engang!

Han skal få en Force 536 av meg til neste helg, men ønsker gjerne noen kanaler i mellomtida...
    Denne Samsungen kan meget godt ha feil på tunerdelen, det er nemlig en svakhet.
    Vanligvis så står det korrekte innstillinger i menyen.
    Det eneste du må gjøre er korrekte disecq innstillinger.
    Du kan også gå inn i menyen under manuelt søk og se om du
    har signal på di forskjellige frekvenser.
    Du kan også sette nettverksøk på under søk her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •