Alternativ til Canal Digital sin HD-PVR?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Alternativ til Canal Digital sin HD-PVR?

Jeg er i ferd med å anskaffe meg et CD-abbonement og skal velge tuner. Jeg ser jo at CD sin HD-PVR (til 2990.-) får mye kritikk.

Fins det noe alternativ til den på markedet? Evt. bør jeg bare kjøpe en vanlig HD-mottaker (den til 990.-) og vente til det kommer en ny PVR?

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv skaffet meg hd-pvr fra cd, og må si meg fornøyd.. eneste er at jeg måtte resete hele pvr etter mye om og men pga at jeg ikke fikk inn noen kanaler. mens jeg trodde min pvr var ødelagt så skal cd ha skryt for god kundeservice. de utsatte regningen min godt over en mnd pga av tøvet med pvrn og det var aldri noe problem å sende en ny hvis det var feil med den gamle. snakket en del med kundeservice og de innrømte at det var en del barnesykdommer med pvr, men at de nå hadde en ny ladning med pvr som var utbedret, bla den meget kjente lyd problematikken.. min pvr fungerer nå uansett bare godt, han tar opp programmer, nydelig bilde og ikke minst lyd, pluss at jeg hører ikke noe spessielt fra selve pvr.. kan sammenligne den med ps3 min..
    så jeg vil absolutt anbefale hd pvrn fra cd.. tror de er kommet over barnesykdommene nå..

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!
    Jeg har sett at ganske mange har vært misfornøyd med den, så jeg var litt skeptisk. Greit å se at noen syns den fungerer greit også. Kanskje jeg slår til? (Må bestemme meg snart ettersom Viasat-abbonementet mitt går ut 01.aug).

Active ftonnes sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er fornøyd med min.... litt støy fra hd, men det er absolut overkommelig