Hva skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva skal jeg velge?

Hei.
    Jeg har tenkt å skaffe meg parabol fra CD siden jeg ikke kan få kabel der jeg bor, og RiktsTV er jeg lei av.
    Jeg har ingen peiling på parabol og tunere, og hadde i utgangspunktet tenkt en HD PVR til stuen, og en vanlig mottaker til soverommet.
    Etter det jeg har lest her er PVRen ikke noe særlig, og jeg har dårlig erfaring med sagem fra rikstv. Er det en annen PVR dere kan anbefale meg å kjøpe (som funker med CD), eller er den fra CD grei nok? Jeg har ingen peiling på dette, så tekniske detaljer sier meg ingen ting.
    Vil ha PVR, den skal kobles til en Sony KDL40X3000
    Den andre mottakeren skal kobles til en SD tv...

Hilsen
    Andreas

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreasM
    Hei.
    Jeg har tenkt å skaffe meg parabol fra CD siden jeg ikke kan få kabel der jeg bor, og RiktsTV er jeg lei av.
    Jeg har ingen peiling på parabol og tunere, og hadde i utgangspunktet tenkt en HD PVR til stuen, og en vanlig mottaker til soverommet.
    Etter det jeg har lest her er PVRen ikke noe særlig, og jeg har dårlig erfaring med sagem fra rikstv. Er det en annen PVR dere kan anbefale meg å kjøpe (som funker med CD), eller er den fra CD grei nok? Jeg har ingen peiling på dette, så tekniske detaljer sier meg ingen ting.
    Vil ha PVR, den skal kobles til en Sony KDL40X3000
    Den andre mottakeren skal kobles til en SD tv...

Hilsen
    Andreas
    Da tror jeg du bør se på en Topfield. Selv har jeg IPBox 9000, men den er ikke ferdig utviklet softwaremessig enda.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •