Cd Hd motaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Cd Hd motaker

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Cd Hd motaker

etter at jeg koblet min hd motaker fra canal d til min avr 900 eltax forsterker med coaxial lydkabel,har jeg fått en skrape lyd ihøytalerne hver gang jeg skifter kanal.hva er feilen

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel være litt av vært. Har du prøvd andre kilder på den inngangen på avr? Prøv å blåse litt på inngangen, tenker på støv ol. Da har jeg startet så kommer det sikker noen med noen enda bedre tips

Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kan jeg vise til min tråd også, hvor jeg refererer til åtte kanals skurr.
    Har prøvd med tre forskjellige mottakere nå, opp mot min Onkyo, men problemet er der hver gang. Dette gjelder ved tilkobling via koaks.
    Dette dreier seg ikke om innganger og støv, men mer om spenningen som er på utgangen til Sagem boksen eller følsomhet, slik jeg ser det.
    Når man entrer meny på HD mottakeren, skal det ikke være et lydsignal, men likevel er skrapingen der hele tiden.

Jeg har prøvd å bytte strømforsyningen, ledninger ( bilde lyd og spenning ) samtidig som alle koaks innganger er prøvd, og testet opp mot andre kilder også.
    Forskjellige koblingsmetoder er prøvd i forhold til TV og opptaker kontra Sagem boksen og forsterker, for å eliminere muligheten for interferens, men alt har vært fånyttes sålangt.
    Jeg, for min del, tror jeg bare får innse at tuneren og forsterkeren min er dårlig match.
    Noen som vil kjøpe min?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •