canal digital mottaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

canal digital mottaker

Hei, hva er forskjellen på canal digital sine mottakere CDC-7000sST og CDC 5050? Hvem er best?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    der har jeg lest alt.... det står jo ikke så mye der på hva som er forskjell borsett fra målene på de...... er det noen som vet mer?

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baba
    der har jeg lest alt.... det står jo ikke så mye der på hva som er forskjell borsett fra målene på de...... er det noen som vet mer?
    De er i praksis helt like men CDC-7000ST fungerer med digitalt bakkenett i Sverige, Danmark og Finland. Dersom man har dekning fra det Svenske digitale bakkenettet så kan CDC-7000ST være en fordel. CDC-7000ST er en ren MPEG2 mottager og fungerer derfor ikke med det Norske digitale bakkenettet.

På CDC-7000ST kan man også endre kanalnummerering/rekkefølge. Det tror jeg ikke man kan på CDC-5050.
    CDC-7000ST gir ut S-video. Er usikker på om CDC-5050 gjør det samme. Ellers så skal CDC-5050 fungere med 4-veis DiseqC på samme måte som CDC-7000ST. Jeg har satt opp flere CDC-7000ST med 19.2øst,13-øst,5-øst & 1-vest og det fungerer utmerket. Går ut fra at CDC-5050 klarer det samme. Man kan slå på FTA filter osv. under kanalsøk slik at man unngår en kanalliste full av scramblede kanaler man ikke kan motta.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •