Canal Digital HD PVR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital HD PVR

Har tenkt å bestille HD PVR en til CD. Og lurte i den anledning på noen ting.
    Vet noen om den fungerer med kun det ene hodet montert? Selvfølgelig vet jeg at opptaksfunksjonen ikke fungerer,men fungerer den ellers til å se på vanlige sendinger? Regner ikke med at jeg får montert det andre hodet med det samme.
    Er det noen som vet om man får nytt kort nå, når HD sendingene blir lagt sammen med de andre pakkene. Eller beholder man det gamle nå?

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dbh
    Har tenkt å bestille HD PVR en til CD. Og lurte i den anledning på noen ting.
    Vet noen om den fungerer med kun det ene hodet montert? Selvfølgelig vet jeg at opptaksfunksjonen ikke fungerer,men fungerer den ellers til å se på vanlige sendinger? Regner ikke med at jeg får montert det andre hodet med det samme.
    Er det noen som vet om man får nytt kort nå, når HD sendingene blir lagt sammen med de andre pakkene. Eller beholder man det gamle nå?
    Det fungerer med 1 LNB men det kan bli litt mere trøbbel med å få inn siste software. Software kan lastes med 1 LNB og det ligger beskrivelser på hvordan det gjøres her i forumet.

Opptaksfunksjonen fungerer trolig ikke helt bra med kun 1 LNB tilkoblet.

HD-PVR fungerer også med de åpne radio og TV kanalene i digitalt bakkenett ( dvs. NRKs radio og TV kanaler).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •