Measat 2 eller Thaicom 1A

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Measat 2 eller Thaicom 1A

Er det mulig å få inn disse fra Vestfold med vanlig satelitt? Har 0 peiling på satelitter osv., men skal få noe brukt utstyr. Er kun interessert i å få sett noen kanaler som går på Measat 2 og Thaicom 1A.

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fejajji
    Er det mulig å få inn disse fra Vestfold med vanlig satelitt? Har 0 peiling på satelitter osv., men skal få noe brukt utstyr. Er kun interessert i å få sett noen kanaler som går på Measat 2 og Thaicom 1A.
    Det er ikke mulig, da må du flytte til thailand, disse satelitter ligger alt for langt øst, på 120 øst og 148 øst, sjekk på lyngsat eller flysat.com for dekningsområde. Det ligger en kanal på Hotbird 8 13 øst som heter Tai global network, som er mulig her.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers noen anelse hvordan jeg kan få inn VTV2 i Norge? Vet VTV4 ligger på flere nettverk, men av sendere utenfor Vietnam finner jeg altså bare Measat og Thaicom

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fejajji
    Ellers noen anelse hvordan jeg kan få inn VTV2 i Norge? Vet VTV4 ligger på flere nettverk, men av sendere utenfor Vietnam finner jeg altså bare Measat og Thaicom
    VTV4 ligger også på hotbird 8 13 øst.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    VTV4 ligger også på hotbird 8 13 øst.
    Jeg skrev kanskje litt knotete. Poenget er at jeg skulle gjerne hatt mer enn bare VTV4. Såvidt jeg vet skal det være mulig å få tak i VTV2 (og 1 var det vel) her også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TV fra Vietnam

Hei!

Ta en titt på denne linken. Viser en oversikt over ukodede vietnamesiske kanaler med link til satelitt og til TV-stasjonenes nettsider.

Measat 2 (KU-bandsatelitt på 148 gr øst) og Thaicom 1A (C-bandsatelitt på 120 gr øst) ligger laaaaangt utenfor de posisjoner som det er mulig å ta ned i Europa.

Eneste muligheten for å kunne se de ønskede kanalene måtte være om det sendes en videostream fra VTV's nettsider (se linken over).

Lykke til!

Mvh
    Brumlebass 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brumlebass
    Hei!

Ta en titt på denne linken. Viser en oversikt over ukodede vietnamesiske kanaler med link til satelitt og til TV-stasjonenes nettsider.

Measat 2 (KU-bandsatelitt på 148 gr øst) og Thaicom 1A (C-bandsatelitt på 120 gr øst) ligger laaaaangt utenfor de posisjoner som det er mulig å ta ned i Europa.

Eneste muligheten for å kunne se de ønskede kanalene måtte være om det sendes en videostream fra VTV's nettsider (se linken over).

Lykke til!

Mvh
    Brumlebass 8)
    Fullt klar over netstreamen (som er helt ubrukelig læggete forresten), men mente man kunne få inn VTV2 i Norge på en eller måte. Men kanskje det var før, eller at jeg husker feil. Får klare meg med VTV4 da. Takk for all hjelp!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •