Vantage HD 8000S PVR Twintuner - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  0
Side 42 av 47 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... SisteSiste
Viser resultater 821 til 840 av 939
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hjertelig takk skal du ha. Fant en 2.55 versjon men det er en del kanaler som ikke kan tas opp på hard-disk desverre

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjkvamme
    Hjertelig takk skal du ha. Fant en 2.55 versjon men det er en del kanaler som ikke kan tas opp på hard-disk desverre
    Hvilke kanaler er det?
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NY Software For VANTAGE HD-Serie
    Version 2.66T-O

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Version 2.66T-O

Main Firmware 2.66T-O ZIP-Archiv , 5.52 MB vom 15.10.2010
    http://www.vantage-digital.com/files...1287140361.zip

Release note

Deutsch

WICHTIG bitte lesen:

Bitte auch die "History Note" lesen, für bereits implementierte Funktionen. Sollte nach dem Update Probleme auftreten, führen Sie einen Werksreset mit dem Menüpunkt „Installation/Grundeinstellungen/Werkseinstellungen" durch.

Bitte sichern Sie vor dem Werksreset Ihre Einstellungen -> Menü/Kanaleinstellungen/Software Manager

So führen Sie ein Softwareupdate durch:

1. Entpacken Sie die Datei auf einen USB-Datenträger.

2. Jetzt verbinden Sie das USB Gerät mit den Receiver,

3. Am Receiver wählen Sie über das Menü/Multimedia/USB das Updatefile „*.dlp" vom USB-Datenträger

4. Bestätigen Sie die Abfrage mit "Ja"

5. Das Update ist abgeschlossen wenn der Receiver neu startet.

15.10.2010 Version 2.66

Verbesserungen:

- Unicable Signalerkennung nach dem Standby verbessert

- DiSEqC Protokoll Fehler behoben

Mit freundlichen Grüßen

Euer VANTAGE - Support

Oversættelse fra Tysk til Norsk med google
    Release note
    Tysk
    VIKTIG du lese:
    Vennligst vurdere "History Note" les for allerede implementert funksjoner. Hvis du får problemer etter oppdateringen, gjør en fabrikk reset med menypunktet "Installasjon / Preferences / Factory Innstillinger".
    Vennligst sikkerhetskopi før fabrikken tilbakestille innstillingene -> Meny / Kanal Oppsett / Software Manager
    Å utføre en software oppdatering:
    En. Pakk ut filen på en USB disk.
    2. Nå koble USB-enheten til mottakeren,
    Tre. Mottakeren deretter fra menyen / multimedia / USB oppdatere filen "*. dlp" fra USB disk
    4. Bekreft spørsmålet med "Ja"
    5. Oppdateringen er fullført når mottakeren starter på nytt.
    10/15/2010 Versjon 2.66
    Forbedringer:
    - Forbedret Unicable signal deteksjon etter hvile
    - DiSEqC protokoll feil rettet
    Med vennlig hilsen,
    Din VANTAGE - Support

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bentdn
    Version 2.66T-O

Who cares? Så lenge det ikke kommer patchede versjoner lenger, så er dette unyttig...

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infinity+
    Who cares? Så lenge det ikke kommer patchede versjoner lenger, så er dette unyttig...
    Jeg er enig at det ikke var så mye nyttig i akkurat denne versjonen, men det kan jo komme nyttige ting i ny firmware. Hvis man da ikke har Viasat abonnement, så får man vurdere fordelene av patchet versjon opp mot nye ting i ny firmware.

Jeg synes hvertfall det er kjekt å få vite når det kommer nye originale firmware versjoner.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viasat?

Sitat Opprinnelig postet av Infinity+
    Denne tuneren har aldri hatt support for Viasat så hvorfor kjøpte du den i utgangspunktet? Dere Viasat tittere har tidligere vært heldig at noen har hacket firmware slik at dere kunne se Viasat i tillegg til Canal+, men den tid er tydeligvis forbi. Godta det, og bruk gammel hacket firmware.

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arneha
    Denne tuneren har aldri hatt support for Viasat så hvorfor kjøpte du den i utgangspunktet? Dere Viasat tittere har tidligere vært heldig at noen har hacket firmware slik at dere kunne se Viasat i tillegg til Canal+, men den tid er tydeligvis forbi. Godta det, og bruk gammel hacket firmware.
    Det er vel lov til å syte og klage litt.

De fleste her har vel kjøpt den av norsk forhandler som har fremhevet hvor superb den er i forhold til viasat

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arneha
    Jeg er Canal Digital kunde, ikke Viasat kunde!
    Men det finnes MYE mer enn Canal Digital og Viasat på satelitthimmelen som åpner seg med patchet firmware!

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dolby Digital

Er de noe spesielt en må gjøre for og få DD til og virke fra exsepelvis Canal Digital HD. Jeg får lyd ut i prosessoren ved vanlig Stereo men velger jeg kanaler som er oppsatt med DD så får jeg ikke lyd.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det fungerer med hdmi. Det fungerer hos meg men jeg kjører med egen kabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bruker HDMI inn i reciver og får DD på discovery HD. Canal Digital HD har jeg ikke

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    Er de noe spesielt en må gjøre for og få DD til og virke fra exsepelvis Canal Digital HD. Jeg får lyd ut i prosessoren ved vanlig Stereo men velger jeg kanaler som er oppsatt med DD så får jeg ikke lyd.
    Hadde samme problemet tidligere med kanaler som sender DD, men det fungerer greit nå. Det må settes noe i oppsettet på tuneren. Jeg kan sjekke senere i kveld hva jeg gjorde på min. Kan du si en av kanalene du har problem med, så skal jeg sjekke på den? Det er vel ingen kanal som heter Canal Digital HD, er det vel?

Er utstyret ditt koblet slik at du har HDMI fra Vantage tuneren og inn i en receiver, og så derfra via HDMI til TV'en? Eller har du direkte HDMI fra Vantage tuneren til TV?

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DD Lyd

Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Hadde samme problemet tidligere med kanaler som sender DD, men det fungerer greit nå. Det må settes noe i oppsettet på tuneren. Jeg kan sjekke senere i kveld hva jeg gjorde på min. Kan du si en av kanalene du har problem med, så skal jeg sjekke på den? Det er vel ingen kanal som heter Canal Digital HD, er det vel?

Er utstyret ditt koblet slik at du har HDMI fra Vantage tuneren og inn i en receiver, og så derfra via HDMI til TV'en? Eller har du direkte HDMI fra Vantage tuneren til TV?
    Bruker ikke HDMI bare vanlig coacs digital cabel. Den kanalen jeg prøvde på var CD sin film kanal som sender HD bilde og Eurosport HD.Ser att de er noen av kanalene til Kanal Digital som sender to kanaler med samme innhold med eneste forsjell att den ene er satt opp med Stereo lyd og den andre med DD lyd. Problemet er att jeg ikke får lyd ut av de kanalene som er satt opp med DD lyd. Bruker HDMI til Prosjector og flatsjerm.
    Tuneren er koblet til en Meridian 861 på samme måte som Bluray og DVD spillere er koblet opp og som virker som forventet.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kanaliste

vantage 8000 spm.

Er det noen som vet hvordan man velger en av favoritt kanalistene. Så den kommer opp, i steden for hovedkanaliste ved påslag av sat tuner.

Eller hvordan kopierer jeg favoritt liste til hovedliste. Har den på memstikk.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av avtv
    vantage 8000 spm.

Er det noen som vet hvordan man velger en av favoritt kanalistene. Så den kommer opp, i steden for hovedkanaliste ved påslag av sat tuner.

Eller hvordan kopierer jeg favoritt liste til hovedliste. Har den på memstikk.
    Hos meg kommer det opp den listen jeg stod i da jeg slo av tuneren. Sto jeg i en favorittliste da jeg slo av tuneren, så starter den opp med denne listen som aktiv neste gang jeg slår den på.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Firmware Vantage HD 8000

Hei :-)

Jeg har en en Vantage HD 8000 med VIASAT. Er det noen som har en link til firmware oppdateringer. De orginale på Vantage sine sider fungerer ikke med VIASAT. Trenger de patchede med *.hdp
    Hadde en link en gang, men den er blitt borte. Ønsker å oppdatere tuneren.

Newcomer EX-Force sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her ligger diverse med EMU

VKA ULC

Hygge

EX-Force

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vantage Duo 8000S

Noen som har problemer med veldig treg bytte fra kanal til kanal? Det går en stund før bildet kommer frem/henger...(dette har oppstått den siste måneden....)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Nye frekvenser - EPG

Hei!

Har hele tiden brukt Discovery World til å laste ned EPG. Nå som kanalen har skiftet frekvens, lastes ikke EPG derfra lenger. Fikk oppdatert ved å gå til gammel DW, men regner med at den blir stengt etter hvert. Er det noen som vet hvilken kanal jeg kan laste EPG fra nå? Har prøvd flere av de andre CD-kanalene uten hell.
    På forhånd takk for hjelp!

Side 42 av 47 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •