Canal Digital og radiosignaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital og radiosignaler

Hei,

Jeg har den "kjedelige" dekoderen CDC5050 fra CD. Med den kan jeg høre på en del radiokanaler via tven. Mitt spørsmål til dere er; kan jeg kjøre radiosignalene gjennom receiveren uten å ha på tven? Litt usikker på om en av tilkoblingene bak er lyd ut eller om det det mulighet for antennekabel til receiveren. Kjører i dag kun scart til tven.

Setter pris på tilbakemeldinger eller forslag

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av El_oso
    Hei,

Jeg har den "kjedelige" dekoderen CDC5050 fra CD. Med den kan jeg høre på en del radiokanaler via tven. Mitt spørsmål til dere er; kan jeg kjøre radiosignalene gjennom receiveren uten å ha på tven? Litt usikker på om en av tilkoblingene bak er lyd ut eller om det det mulighet for antennekabel til receiveren. Kjører i dag kun scart til tven.

Setter pris på tilbakemeldinger eller forslag
    Du kan kjøre lyden ut til receiveren uten å ha på TV. Det går fint. Husker ikke helt om cdc5050 har digitalt utgang, men mener det. Den har phono/rca utgang.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thhomas
    Du kan kjøre lyden ut til receiveren uten å ha på TV. Det går fint. Husker ikke helt om cdc5050 har digitalt utgang, men mener det. Den har phono/rca utgang.
    Nei, den har digital S/Pdif utgang men den har ikke phono/rca utgang.
    Kjøp en scart til phono kabel og koble den til VCR utgangen hvis du ikke bruker den til noe annet. Har anlegget ditt S/Pdif bruker du selfølgelig den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dennis
    Nei, den har digital S/Pdif utgang men den har ikke phono/rca utgang.
    Kjøp en scart til phono kabel og koble den til VCR utgangen hvis du ikke bruker den til noe annet. Har anlegget ditt S/Pdif bruker du selfølgelig den.
    Sorry for feilinfo.....

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for tilbakemeldinger. Ser jeg må bruke scart med overgang, men avventer heller til jeg får skaffet meg en HD-dekoder. Nå som CD snart sender HD kanaler i family pakken er det jo dumt å ikke utnytte seg av det. Får finne en god og funksjonell dekoder. Det er uansett greit å få inn klare radiosignaler via dekoderen for å slippe FM-antenne i stua.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •