HD PVR 101-ST og TV4 SciFi

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD PVR 101-ST og TV4 SciFi

Som alle nå har fått med seg, så er det ikke mulig å få inn gratis kanaler med den nye HD PVR boksen til Canal Digital. Det er heller ikke mulig å bruke en parabol med flere hoder på denne boksen. Dette er selvfølgelig meget irriterende. Satt å testet litt, og kom over at hvis du setter opp boksen med svensk oppsett, så får man tilgang til den nye kanalen TV4 SciFi. Dette betyr jo att denne kanalen bare er tatt bort fra den norske kanal listen. Jeg kan selvfølgelig ikke kjøre med svensk oppsett, da dette fjerner mange av de norske kanalene. Jeg ønsker gjerne å se TV4 SciFi med norsk oppsett.

Er det noen som her en løsning på dette?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. kjøp deg en skikkelig boks

2. vent til kanalen kommer offisielt til Norge

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stoelen
    Som alle nå har fått med seg, så er det ikke mulig å få inn gratis kanaler med den nye HD PVR boksen til Canal Digital. Det er heller ikke mulig å bruke en parabol med flere hoder på denne boksen. Dette er selvfølgelig meget irriterende. Satt å testet litt, og kom over at hvis du setter opp boksen med svensk oppsett, så får man tilgang til den nye kanalen TV4 SciFi. Dette betyr jo att denne kanalen bare er tatt bort fra den norske kanal listen. Jeg kan selvfølgelig ikke kjøre med svensk oppsett, da dette fjerner mange av de norske kanalene. Jeg ønsker gjerne å se TV4 SciFi med norsk oppsett.

Er det noen som her en løsning på dette?
    Man kan ikke selv legge inn Svenske kanaler i den Norske kanallisten.

Boksen får kanalisten med de kanalene som CD tilbyr i landet som er valgt.

Mao. litt tungvint siden du må bytte kanalliste(land) men kanskje ikke så ille om man er skikkelig SciFi fan :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •