Streame fra Hyro/NanoXX/Vantage til PC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Streame fra Hyro/NanoXX/Vantage til PC

Jeg ser av spesifikasjonene til Vantage HD 7100 at man skal kunne streame fra denne mottakeren til PC. "Ethernet für IP-Kameras, A/V-Streaming zum PC / Vantage Box". Jeg går ut fra at det samme gjelder Hyro HD 9000 og NanoXX HD 9500.

Er det noen som vet hvordan man gjør dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Vantage Support Forum ligger det et FTP-serverprogram for nedlasting. Du vil også finne en "how-to" i ei .pdf-fil i samme tråden. Programmet heter FTPSERV, og ligger i denne tråden.

Har ikke prøvd det sjøl da jeg ikke har kobla Vantage'n til nettverket (ennå). Kan derfor ikke si om dette fungerer eller ikke.

Edit: Ser ved gjennomlesing av "how-to" at dette verktøyet bare kan brukes for å laste filer over til mottakeren. Ingen streaming andre veien, dessverre.

Mvh
    Bjørn 8)

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, men jeg tror dette er for å gå motsatt vei. Man setter opp PC'en sin som FTP-server og kobler Vantage mottakeren opp mot denne. Du kan da laste ned filmer og musikk fra PC til den harddisken du har tilkoblet Vantage mottakeren din.

Jeg forstod "Ethernet für IP-Kameras, A/V-Streaming zum PC / Vantage Box" slik at man kan streame AV-signaler fra Vantage-mottakeren til PC.

Edit: Så ikke din "edit" før jeg hadde svart.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •