HD PVR med LNB splitter?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD PVR med LNB splitter?

Hei

Finnes det Twin Tuner HD PVR bokser som kan bruke twin tuner med en lnb splitter i front?

Hadde veldig lyst på CD sin nye hd pvr, men jeg klarer ikke strekke inn en ledning til fra parabolen, derfor lurer jeg på om det finnes en bra box der man kan splitte signalet på forhånd fra 1 kabel og bruke twin tuner funksjonalitet?
    (CD sin bruksanvisning sier jo klart ifra at man ikke kan bruke splitter, må ha to hoder og to kabler gjennom huset...)

Den er altså tiltenkt brukt med Canal Digital hovedsakelig...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rot
    Hei

Finnes det Twin Tuner HD PVR bokser som kan bruke twin tuner med en lnb splitter i front?

Hadde veldig lyst på CD sin nye hd pvr, men jeg klarer ikke strekke inn en ledning til fra parabolen, derfor lurer jeg på om det finnes en bra box der man kan splitte signalet på forhånd fra 1 kabel og bruke twin tuner funksjonalitet?
    (CD sin bruksanvisning sier jo klart ifra at man ikke kan bruke splitter, må ha to hoder og to kabler gjennom huset...)

Den er altså tiltenkt brukt med Canal Digital hovedsakelig...
    Det finnes ikke enda for CD, Viasat har dette.
    Hvorfor klarer du ikke å strekke en til? hvis du har kabler i rør og det ikke er plass til en til så finnes det tynnere kabler.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Clas Ohlson har kanskje en løsning for deg. Det er en koaksialkabel på kanskje 30 cm. Den er helt flat og går lett gjennom små hull. Så bare skru du til kabel på hver ende av denne saken.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •