kjøperåd!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: kjøperåd!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøperåd!

Hei! Jeg har i dag digitalt kabel-tv gjennom Canal Digital. Signalene er ubrukelige, ca 30-40 prosent. (altså på høyde med kundeservicen hos CD) Jeg skal nå gå over til noe annet. Hva anbefales av dere erfarne brukere. Riks-tv, Canal Digital på parabol, Viasat eller noe annet? Jeg vil ha mulighet for 2 tv, gjerne uten å betale så altfor mye for tv nr 2. Jeg er egentlig interessert i å ha Canal+ på grunn av fotballen. Er det noen tunere man bør unngå, noe spesielt man bør tenke på. Bør man kjøpe HD-dekoder i tilfelle leverandøren begynner med HD uten pristillegg? Håper noen har gode råd, det er så teit å gjøre feil andre har gjort før.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hade anbefalt deg CD på parabol jeg.
    kjempe fornøyd med servicen på parabol.

tuner , vel det er litt vanskelig å si noen , det er smak og behad dette.
    skal du ha en tunner som er plug and play , uten noen dube ditter, så er Hyro 9000 numer 1 eller vantage.

du er nødt til å abonerer deg på en eller annen,
    Riks tv er ikke i en bra standard enda, mye tull med det, ivartfall jeg er ikke fornøyd med enten signalen eller bilde kvalitet på dem.

Ja jeg abonerte på dem tidligere, men har nå sakt opp abonamangen pga elendig tuner dem har og elendig bilde.

Viasat , tja den er også bra, men der har du ikke noen c+ for futboll da.

skal du ha c+ futboll da er det enten canal digital via parabol eller riks tv

tunner , les litt rund på forumen her så finner du litt mere info og kansje du liker noen , ellers kommer det mange andre her for å anbefaler noen til deg

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei! Takk for svar, jeg lurer på om dersom jeg kjøper en av pakkene fra for eks CD, er tuneren som følger med ok, og bør jeg gå for HD-tuner, noen sier jo at HD blir standard i pakkene om en stund?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Ja hvis du bestiler en CD pake ( family , entertein pake ) så er det incl HD kanler fra 1 juni tror jeg,

Tja uansett om du vil eller ikke, så er du nødt til å få en tuner fra CD
    dette er bare for å bli kunde hos dem :twisted:

Jeg selv hade ikke brukt den tunner som folger med, det er kjempe elementarisk
    og har kun basiske funksjøner.

men er du ikke ut etter mye dube diter så går den ok også.

yeep HD blir standard om en litten stund til ja.

bobi

Sitat Opprinnelig postet av stesch
    hei! Takk for svar, jeg lurer på om dersom jeg kjøper en av pakkene fra for eks CD, er tuneren som følger med ok, og bør jeg gå for HD-tuner, noen sier jo at HD blir standard i pakkene om en stund?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stesch
    Det er nok noen år til HD blir standard her i Norge. Leste et sted a man ikke kunne regne med det før i 2015.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •