Strong crt8700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Strong crt8700

Hei.
    Jeg har en strong 8700 med fire hoder og har til nå hatt både CD og Viasat. Systemet har fungert perfekt i flere år uten problemer men da viasat nå har fått Tv2 og TvN tenkte jeg å kutte CD for å spare noen kroner, men av en eller annen grunn får jeg ikke inn disse to kanalene med kun Viasat kortet i tuneren, er det noen som vet hva er grunnen til dette kan være? Hva kan jeg gjøre? Jeg har tatt reset av tuneren, nytt kanalsøk (avansert og vanlig), brukt viasat's egen fremgangsmåte som fins på deres hjemmeside, dratt ut kontakt, dratt ut og satt inn kort (riktig vei).........ja jeg tror jeg har forsøkt det meste........men hva har jeg glemt? Jeg kan jo ikke gjøre et nettverks søk for da får jeg vel ikke søkt på de andre satelittene eller hva?

Jeg er også interesert i tips på innstillinger av frekvenser/symbolverdier etc som gir meg full uttelling i antall kanaler på denne tuneren med fire hoder. Jeg har nå rundt 3000 kanaler medregnet alt, både kodet og ukodet, men der er sikkert flere. Jeg bruker satelittene Sirius, Thor, Astra og Hotbird.

Håper på svar :-)
    :-D

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chayane
    Jeg har nå rundt 3000 kanaler medregnet alt, både kodet og ukodet, men der er sikkert flere. Jeg bruker satelittene Sirius, Thor, Astra og Hotbird.

Håper på svar :-)
    :-D
    Bare 3000 kanaler, er det nok da?? :roll:

Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet, men jeggreide ikke å la være, sorry

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vel av de 3000 er det vel 60% som er kodet og av de 40% resterende er det vel 85% som er relativt uinteresante - tv dubai, o.l - men mye bra musikk kanaler og en del kanaler på engelsk. Er jo litt morsomt å "bla igjennom verden" en gang i blant. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •