Billigste "soverompakke"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigste "soverompakke"

No stenger dei snart dei analoge tv-signala her, og det betyr at eg må finne ein ny måte å få inn kanalene på soverommet. Kva vil vær billigaste pakken? Det me stort sett ser på er TV2, så noke stor pakke har me ikkje bruk for. Skal me ha parabol på soverommet så må eg bytte LNB til twin på parabola, så den kostnaden kommer i tillegg til etablering og abon.

Pr. i dag har me ein vantage 7100 tuner med entertainpakken til CD og den minste pakken til viasat.

Det billigaste i dag vil vell vær gratispaken til riks tv, men der forsvinner vell tv2 om ikkje så lenge? Så da blir den igrunn bortkastet. Vil ikkje betale 149kr i mnd. for eit tv som blir brukt noken få timer i veka..

Er det noken som har eit godt tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

rom nummer to fra CD

Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    No stenger dei snart dei analoge tv-signala her, og det betyr at eg må finne ein ny måte å få inn kanalene på soverommet. Kva vil vær billigaste pakken? Det me stort sett ser på er TV2, så noke stor pakke har me ikkje bruk for. Skal me ha parabol på soverommet så må eg bytte LNB til twin på parabola, så den kostnaden kommer i tillegg til etablering og abon.

Pr. i dag har me ein vantage 7100 tuner med entertainpakken til CD og den minste pakken til viasat.

Det billigaste i dag vil vell vær gratispaken til riks tv, men der forsvinner vell tv2 om ikkje så lenge? Så da blir den igrunn bortkastet. Vil ikkje betale 149kr i mnd. for eit tv som blir brukt noken få timer i veka..

Er det noken som har eit godt tips?
    Vil i såfall anbefale et tilleggsabbonement fra canal digital. der får du med tuner (veldig enkel/simpel), du får et nytt hode (4 utganger) og kabel (15-20 meter). Jeg kjøpte en sånn pakke og betalte 990 for et år. Se link
    Større valgfrihet med digital-tv i flere rom (Canal Digital)
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så når eg har entertain fra før så koster det bare 990kr med alt? Abon., avgifter o.l.

Kan den LNBen som følger med brukes på 4 tunere? Og den passer rett inn i festet på parabola?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan brukes på 4 tunere ja - skal bare være å bytte ut den som sitter der fra før og dra en ny ledning inn til soverommet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Behøver du muligheten å se på andre kanaler i stua når du er på soverommet?
    Hvis ikke så holder det strengt tatt med en scart-kabel og fjernkontrollforlenger ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arctic
    Behøver du muligheten å se på andre kanaler i stua når du er på soverommet?
    Hvis ikke så holder det strengt tatt med en scart-kabel og fjernkontrollforlenger ;-)
    Ja, litt av grunnen til at me har tv på soverommet er at dama kan sjå tv der når eg ser fotball på kvelden

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker selv "flere rom" pakken til CD. Er faktisk imponert over hvor mye du får for pengene med denne pakken. Jeg har familiepakke på hoved abb, og får da familiepakke inkl tuner og kabler, for kr 990 for ett år. Etter ett år tror jeg prisen er 89 kr måneden for familie pakken, men bare 49 kr måneden for barnepakken. Jeg er faktisk ganske imponert over tuneren, EPG er ok, fjernkontrol er ok, og ellers generelt ok kvalitet (veldig mye bedre en andre billigtunere jeg har erfaring med).

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gameltraver
    Bruker selv "flere rom" pakken til CD. Er faktisk imponert over hvor mye du får for pengene med denne pakken. Jeg har familiepakke på hoved abb, og får da familiepakke inkl tuner og kabler, for kr 990 for ett år. Etter ett år tror jeg prisen er 89 kr måneden for familie pakken, men bare 49 kr måneden for barnepakken. Jeg er faktisk ganske imponert over tuneren, EPG er ok, fjernkontrol er ok, og ellers generelt ok kvalitet (veldig mye bedre en andre billigtunere jeg har erfaring med).
    Kommer kortavgift osv. i tillegg til dei 990kr?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Kommer kortavgift osv. i tillegg til dei 990kr?
    Nei. Ikke før år 2. Alt inkludert det første året.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •