Forstyrrelser av satelitt og bakenett sendingene

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forstyrrelser av satelitt og bakenett sendingene

Heisan

Har ett lite problem med sendingene mine på satelitt,og det digitale bakenettet.
    Har noen jevne linjer som ikke er spesielt tydelige når det er lyst,men når det er mørkere partier i sendingene. Hadde for en tid tilbake problemer med det digitale bakenettet. Da viste det seg at det var ICE(mobilt bredbånd) som stod bak forstyrelsene. Ordnet seg med ett filter fra Triax.Og da var det kun på det digitale bakkenettet. Men nå har jeg noen lignende forstyrelser på både satelitt,og bakkesendingene. Noen som har vært borti lignende? Hadde kanskje håpet på det var ett problem inne hos meg,men vet ikke. Har og prøvd å slå av det trådløse nettverket inne,uten resultat.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dette forklare problemene jeg har med min samsung tv? Jeg har mørke loddrette striper i bildet. Disse syns mest på mørke ensfargede partier. syns særlig godt mot matta på en fotballsending feks. klarer ikke å se disse stripene når det er lyse partier. På HD sendinger syns de ekstra godt siden resten av bildet er så klart. Trudde egentlig det var no feil med tv`n min, men kanskje det kommer av det du nevner her.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. Tror ikke det er noe i veien med Samsungen din. Har en LE 40 M86 selv.
    Ingen problemer når jeg ser på blu ray filmer. Prøvde å bruke den innebygde digitale tuneren nå i kveld. Er en av de heldige som bor såpass nærme svenskegrensen så jeg kan bruke den til å ta imot sendingene deres. Og har ingen forstyrelser når jeg bruker den innebygde mottakeren. Enten begynner sat. mottakeren å bli gåen,ellers så er det noen komponenter som forstyrrer signalet.
    Har den sølvgrå boksen til Canal Digital(CDC 7000) Har begynt å slå seg på om natten. Så kan jo håpe at det er den. Og så gå til anskaffelse av den nye HD mottakeren

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen problemer når jeg ser på blu ray filmer. Prøvde å bruke den innebygde digitale tuneren nå i kveld. Er en av de heldige som bor såpass nærme svenskegrensen så jeg kan bruke den til å ta imot sendingene deres. Og har ingen forstyrelser når jeg bruker den innebygde mottakeren. Enten begynner sat. mottakeren å bli gåen,ellers så er det noen komponenter som forstyrrer signalet.
    Har den sølvgrå boksen til Canal Digital(CDC 7000) Har begynt å slå seg på av seg selv om natten. Så kan jo håpe at det er den. Og så gå til anskaffelse av den nye HD mottakeren

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dbh
    Har den sølvgrå boksen til Canal Digital(CDC 7000) Har begynt å slå seg på av seg selv om natten. Så kan jo håpe at det er den. Og så gå til anskaffelse av den nye HD mottakeren
    sat mottakeren begynner ihvertfall ikke å bli gåen, da jeg har den nye HD-PVR`n til viasat, og den gir strøkne bilder på den gamle bilderørstv`n. Stripene er der uansett om jeg bruker den nye mottakeren eller om jeg bruker den gamle 9802S. Tar hjertelig imot alle synspunkter.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noe hjemmekinoanlegg med en del komponenter,og ledninger i nærheten?
    Det har jeg. Lurte litt på om det kunne være noe problem. Vet ikke hvor godt skjermet kablene er. Er jo verdt ett forsøk Jeg har en del kabelkrøll bak skjermen,men har ikke prøvd. Vi får prøve

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •