Topfield TF 7700 HDPVR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Topfield TF 7700 HDPVR

Noen som vet om denne lagrer opptak ukryptert, dvs at man kan se programmer eks. etter 1 mnd. ?
    Har både en TF4000PVR og en TF5500PVR og de holder på opptakene i bare noen dager.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av formatc
    Noen som vet om denne lagrer opptak ukryptert, dvs at man kan se programmer eks. etter 1 mnd. ?
    Har både en TF4000PVR og en TF5500PVR og de holder på opptakene i bare noen dager.
    Hei! Det finnes allerede et par tråder om denne tuneren, http://avforum.no/forum/satellitt/61...700-hdpvr.html, og den er nevnt i enda flere. Så spørsmål bør kanskje stilles der.
    Jeg har selv vært på nippet til å kjøpe denne tuneren. Men jeg har latt det være da inntrykk fra andre fora er at dens sw er uferdig med mange bugs. Jeg har bestilt meg CD's nye HD PVR, som tross alt er endel billigere. Så får jeg heller vurdere en annen bedre HD PVR når disse har blitt mer "modne" om et år eller to.
    Jeg kan også forsøke å svare på spørsmålet ditt. Jeg tror opptakene lagres ukryptert så lenge du kun benytter én av de to tunerene. Dvs at timeropptak om natten eller når du ikke er hjemme, vil lagres ukryptert. Men hvis du forsøker å ta opp noe og samtidig se på noe annet, vil opptaket lagres kryptert. Dette fordi dekoderen ikke kan dekode 2 kanaler gjennom samme CAM samtidig. Men du kan kopiere opptaket i ettertid og lagre det ukryptert.
    Mange nyere twin-tunere har såkalt dual-decoding, dvs dekoding av 2 kanaler samtidig. Men jeg mistenker at dette krever innebygd dekodingssystem, noe TF altså ikke har.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Hei! Det finnes allerede et par tråder om denne tuneren, http://avforum.no/forum/satellitt/61...700-hdpvr.html, og den er nevnt i enda flere. Så spørsmål bør kanskje stilles der.
    Beklager, jeg skulle selvfølgelig stillt spørsmålet der, takker forøvrig for svar.
    Om det skulle være noen andre med erfaringer vedr. denne tuneren er jeg meget takknemlig for svar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •