Canal Digital HD PVR lanseres mandag 3. mars! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 176
    Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PCR boxen til anal digital

jee mente selvsagt PVR boxen

jeg kan bare si det slik, er stort sett meget fornøyd med boxen. Ser mange som klager. skulle likt å vist hvilke menneske typer som skriver på avforumet.

jeg f eks har en optimistisk og positiv personlighet. minuset med det er at jeg klager for lite på opplagte feil.

Program guiden er super, sitter meg ned fem minutter og kruser gjennom dagens og morgendagen program og setter opptak på det som jeg tror jeg liker. når barna er lagt seg så setter jeg på play. Da kan jeg se

according too jim
    alle elsker raymond
    seinfelt
    eller andre avslappende humor serier.

Ellers synest jeg tekst tv suger

Alt i alt så støtter jeg dingz sine ord "hvordan klarte jeg meg egentlig uten denne boxen"

Neste for meg er full interaktivitet uten box der jeg henter ned det jeg vil se når jeg har tid. bør vel komme innen 5 år?

Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes og den er super. Litt treg i forhold til min dreamboks. Ellers meget bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer også å kjøpe meg denne boksen nå. Trenger isåfal Ett ekstra rom pakken fra CD, siden de digitale signalene slokner snart. Orginal prisen på Ett ekstra rom pakken er 990,-

Vet noen her prisen på Ett ekstra rom pakken om jeg bytter ut org. dekoderen i den pakken, og heller bestiller HD-PVR dekoderen?

(Veit at det ble litt krunglete fremstilt, men håper noen kanskje kan svare på det):-D

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vestlia
    Vurderer også å kjøpe meg denne boksen nå. Trenger isåfal Ett ekstra rom pakken fra CD, siden de digitale signalene slokner snart. Orginal prisen på Ett ekstra rom pakken er 990,-

Vet noen her prisen på Ett ekstra rom pakken om jeg bytter ut org. dekoderen i den pakken, og heller bestiller HD-PVR dekoderen?

(Veit at det ble litt krunglete fremstilt, men håper noen kanskje kan svare på det):-D

blir vel 990 kr + 3000 kr for HD-PVR

neppe noe rabatt der i gården......

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte boks fra Canal Digital på Tirsdag.Fikk beskjed om leveringstid på 5 virkedager,ringte dem i dag for å få ett sporingsnummer.Nå er plutselig leveringstiden 4 uker.........

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart at ikke CD har lansert dette tilbudet enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    blir vel 990 kr + 3000 kr for HD-PVR

neppe noe rabatt der i gården......
    Burde vel bli billigere enn dette siden jeg bytter ut den andre dekoderen?
    Synes absolutt at prisen burde bli 3500,- altså minst 500kr for den gamle dekoderen!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

CD Hd Pvr

Hei!
    Er ny på dette forumet i dag.
    Har hatt min Hd pvr i ca 3 uker nå.
    Fikk min Samsung LE46M86 BDX i fjor høst.
    Dette er en kjempe tv med 1080p i oppløsning.
    Har prøvd å koble min nye Hd Pvr til i Hdmi inngangen, dette virker ikke. På tv`n står det så greit "Mode not supported" Snakket med CD de sa at Samsung kjører Hdmi 1-3 (Det nyeste systemet) og at Den nye Hd Pvr`n var enten 1-1 eller 1-2. Det jeg måtte gjøre var å gå på verksted med tv`n og oppgradere firmwaren sa CD.
    Fikk gjort dette i går, kan tro jeg ble lang i masken da resultatet var det samme når jeg fikk koblet det opp igjen. Så nå kjører jeg fortsatt bilde og lyd gjennom scart og inn i DVD Opptakeren og fra den inn i tv`v via Hdmi

Ganske fortvilende!!!
    Er det noen som har vært borti det samme problemet?

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe problem med å selge den gamle HD-boksen, feks til noen som trenger en på rom nr. 2? Kan CD motsette seg det på noen måte...?

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondch
    Bestillte boks fra Canal Digital på Tirsdag.Fikk beskjed om leveringstid på 5 virkedager,ringte dem i dag for å få ett sporingsnummer.Nå er plutselig leveringstiden 4 uker.........
    Jeg bestilte også min på tirsdag. Hun sa først på telefonen at den ville bli sendt neste virkedag, men korrigerte seg selv ganske raskt, og sa det kunne ta litt tid. Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Det haster jo ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte min på lanseringsdatoen og siden jeg har vert borte i 2 uker + påske og jeg hørte om 1 mnd leveringstid så ringte jeg ikke før på tirsdag og fikk beskjed om at den kanskje blir sendt i løpet av uken :???: .

Så ringer jeg igjen i dag og den utrolige beskjeden er at den ikke er registrert. :evil: Bravo Canal Digital !!.

Nå er den lagt på purring så jeg får håpe den snart er på plass. Fikk en måned gratis, men kan ikke akkurat si jeg hoppet i taket av den grunn.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alfa159TI
    Hei!
    Er ny på dette forumet i dag.
    Har hatt min Hd pvr i ca 3 uker nå.
    Fikk min Samsung LE46M86 BDX i fjor høst.
    Dette er en kjempe tv med 1080p i oppløsning.
    Har prøvd å koble min nye Hd Pvr til i Hdmi inngangen, dette virker ikke. På tv`n står det så greit "Mode not supported" Snakket med CD de sa at Samsung kjører Hdmi 1-3 (Det nyeste systemet) og at Den nye Hd Pvr`n var enten 1-1 eller 1-2. Det jeg måtte gjøre var å gå på verksted med tv`n og oppgradere firmwaren sa CD.
    Fikk gjort dette i går, kan tro jeg ble lang i masken da resultatet var det samme når jeg fikk koblet det opp igjen. Så nå kjører jeg fortsatt bilde og lyd gjennom scart og inn i DVD Opptakeren og fra den inn i tv`v via Hdmi

Ganske fortvilende!!!
    Er det noen som har vært borti det samme problemet?
    På min Samsung LE40M86 er det ingen problemer med HD PVR'en via HDMI. Har imidlertid fått min TV oppgradert med nytt hovedkort samt firmware 2008.0. Kjempefornøyd både med TV og HD PVR.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mulig å få tilgang til opptakene som filer?

Har planer om å kjøpe en imac til et annet rom og ser etter en løsning med en PVR i tv-stua som tar opp programmer jeg siden kan se på imacen. Er det mulig å få tilgang til filene på CD sin HD-PVR? Hadde vært en veldig fin løsning :-D

Vurderer også en HTPC-løsning, men det ser jo ikke ut til å være noen "shop and go" løsninger der i gården foreløpig.. :???:

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte til Canal Digital i dag for å høre. Fikk beskjed om at ifølge sporingen så var denne levert inn i går, så jeg har den rett over helgen da. Det var 9 dagers leveringstid det, så jeg var kanskje litt heldig.

De hadde ikke lagt ved nytt LNB hode, så hun bestilte nytt som skulle sendes umiddelbart.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke mottat noe hode selv, og da jeg snakket med support "kom det i posten en eller annen gang", men det er helt greit, ikke avhengig av det selv.

De nevnte 4-6 ukers leveringstid om jeg skulle bytte boxen min..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestiltet nytt abbonement med HD-PVR tuner fredag 28. mars.
    Ringte kundeservice torsdag 3. april for å høre hvordan det lå an. Da kunne de ikke finne bestillingen min i systemet. Supportdama sjekket med noen kolleger og sa at det kunne ta intill en uke før bestillingen i det hele tatt ble registrert, videre sa hun at jeg måtter regne med opp mot en måneds leveringstid på tuneren. Synes dette er helt horribelt. Hvordan er det mulig at de ikke har bestillingen min inne når jeg har fått mail på at den er mottatt?

Jeg ba om å få legge inn bestillingen manuelt via telefon, men det ville de ikke gjøre da det kom til å bli en dobbelbestilling. Ville også bestille en ekstra vanlig SD tuner til å ha i et annet rom, men dette fikk jeg ikke gjøre før hovedabbonnementet var registrert.

Spurte om jeg automatisk ville få melding når de hadde fått registrert bestillingen min, men det gikk ikke. Så jeg må ringe de hver dag helt til de har mottatt bestillingen. Først da kan jeg prøve å få de til å sende meg parabol + SD tuner slik at jeg i det minste kan se på TV mens jeg venter på HD tuneren.

Hadde det ikke vært for at Canal Digital har den løsningen jeg helst vil ha så hadde jeg bestilt fra en annen leverandør for lengst.

Jeg har forresten bestilt Norgespakken + HD-pakken, denne kombinasjonen kunne ikke bestilles for noen uker siden. Da måtte man ha Family eller Entertain for å bestille HD pakken, men nå er jo HD kanalene inkludert i de pakkene. Noen som kan bekrefte at man faktisk får ha Norgespakken + HD-pakken i kombinasjon?

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke så mye om de HD pakkene, men for Canal+ Film HD, så du allerede ha abonnement på Canal+ sine filmkanaler. Kan være noe som f.eks Voom HD som kanskje du får, ellers trodde jeg de ble lagt til i Family og Entertain pakkene. Kan ikke helt forestille meg at hvis en ikke har f.eks Discovery, så kan en allikevel få HD kanalen i Norgespakken.

Men det er også mulig at de har bakt HD kanalene inn i Norgespakken også mht. pris, for å øke interessen rundt HD.

Newcomer Skyhawk sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pappa kjøpte nylig Family fra canal digital, er det mulighet for å se gratis HD vist jeg kjøper en motaker til 990kr? Tenker på den HD pakken med Discovery, for jeg minnes å ha sett et lignende tilbud som det jeg snakker om her. Eller er jeg på jordet :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal egentlig ha denne HD PVR for canal digital kabel-TV (kommer snart), men har forstått det slik at disse blir like. Det jeg da lurer på er, hvis jeg kobler min sony HDD opptaker til Scart RGB (jeg har ikke HDMI på den) gjennom denne tuneren, vil da tuneren konvertere dette til HDMI slik at jeg bare trenger HDMI kabel opp til TV`en?

(Tuner har HDD, men dette er interessant for meg likevel ifm opptak på DVD)

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skyhawk
    Pappa kjøpte nylig Family fra canal digital, er det mulighet for å se gratis HD vist jeg kjøper en motaker til 990kr? Tenker på den HD pakken med Discovery, for jeg minnes å ha sett et lignende tilbud som det jeg snakker om her. Eller er jeg på jordet :-D

ja, det stemmer, du får en HD tuner for 990 kr og HD kanalene på kjøpet

Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •