CD HD+PVR tuner vs dreambox

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD HD+PVR tuner vs dreambox

Hei,
    Jeg har ikke mye kompetanse på dette. Håper at noen kan hjelpe meg med å få svar på det jeg spør om:
    - Jeg har CD parabolanlegg. Har to tunere en med pvr og en uten. Ønsker gjerne å ha en HDtuner med PVR. Ser at de skal legges ut for salg via CD til våren. Vet noen prisen på den? Finnes det en billigere løsning enn eventuelt å kjøpe en tuner som har dette, enn den gjennom CD. Er en dreambox en bedre løsning?

- Har også et spørsmål som generelt omhandler dreambox. Om jeg anskaffer en dreambox, vil jeg da få inn flere kanaler enn det som finnes på mitt CD abonnement, altså vil jeg få inn flere kanaler på en dreambox enn på den tuneren jeg har i dag?

Villa

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denne tror jeg er bra

virker også som om den knuser Dreambox på specs. Husk at DB8000 som kommer for HD har kun DVI utgang(kun bilde). Den jeg sikter til her har HDMI som er et must. Les mer i denne posten HER på forumet. :smile:

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedder min venstre fot på at det er en spesial dvi til hdmi kabel med lyd som følger med.

Har selv en kabel liggende som følgte med min gamle hd tv som hadde bare dvi

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gadgetfreak
    virker også som om den knuser Dreambox på specs. Husk at DB8000 som kommer for HD har kun DVI utgang(kun bilde). Den jeg sikter til her har HDMI som er et must. Les mer i denne posten HER på forumet. :smile:
    Hvilke specs er det du bygger denne påstanden på? Kun HDMI vs DVI? Isf synes jeg "knuser" er vel drøyt. Det er vel ikke så mange som har sett noen av disse tunerene?

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Hvilke specs er det du bygger denne påstanden på? Kun HDMI vs DVI? Isf synes jeg "knuser" er vel drøyt. Det er vel ikke så mange som har sett noen av disse tunerene?
    Sant nok, tok kanskje i der. Men kosetr DB8000 rundt 8000 kr som det ryktes om så er jo denne nesten halve prisen. Har ikke sett noen av disse jeg heller nei, men får min iP 9000 til uka. Har hatt dreambox før uten at jeg savner den i det hele tatt. Syns DB var mer jobb enn "kos" foran tv'n. Til og med Ctech 5000 HD ga meg mer enn det DB'n min gjorde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •