Viasat m/cam på Vantage 6000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat m/cam på Vantage 6000

Jeg har akkurat kjøpt en Vantage HD 6000 s fra Tyskland. Et veldig bra kjøp, forøvrig, tilsammen kr 2100 inkludert frakt fra medinasat. Selv med 25% mva er den vesentlig billigere enn å kjøpe i Norge.

Den har ikke den aller nyeste programvaren (bruker nøyaktig samme programvare som Vantage 7100), men den er stabil og fungerer uten feil. Programvaren er fra november eller desember 2007.

Jeg har tenkt å sette inn et kort fra Viasat i den. Jeg er ikke helt sikker på om min programvare støtter Viasat.

Jeg har ikke lyst til å oppdatere programvaren nå (if it works, don't fx it). Det jeg lurer på er om Viasat vil fungere med en cam, istedet for å oppdatere programvaren i tuneren.

Mulig dette er et selvfølgelig spørsmål, men det får dere bære over med.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av coolhand
    Jeg har akkurat kjøpt en Vantage HD 6000 s fra Tyskland. Et veldig bra kjøp, forøvrig, tilsammen kr 2100 inkludert frakt fra medinasat. Selv med 25% mva er den vesentlig billigere enn å kjøpe i Norge.

Den har ikke den aller nyeste programvaren (bruker nøyaktig samme programvare som Vantage 7100), men den er stabil og fungerer uten feil. Programvaren er fra november eller desember 2007.

Jeg har tenkt å sette inn et kort fra Viasat i den. Jeg er ikke helt sikker på om min programvare støtter Viasat.

Jeg har ikke lyst til å oppdatere programvaren nå (if it works, don't fx it). Det jeg lurer på er om Viasat vil fungere med en cam, istedet for å oppdatere programvaren i tuneren.

Mulig dette er et selvfølgelig spørsmål, men det får dere bære over med.
    Oppdater og spar de 12-1400 kr det koster for en cam,bruk 011802 den er bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av coolhand
    Hvor kjøpte du den. Noen link?

Edit: Ser svaret er lagt inn av deg i en annen tråd om denne tuneren

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •