D-master 1155s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

D-master 1155s

Hei, jeg har utrolige problemer med å søke inn nye kanaler på min D-master 1155s. Jeg går inn på Instillinger/system/oppdatering. Enten stopper den etter den har lest informasjon 38-76, å hvis den først klarer å fullføre søket så er det ingen forskjell på verken kanalliste eller nye kanaler som skulle vært der nå(eks. viasat4). Har også motatt post på innboksen der hvor det står hva jeg skal gjøre for å søke for så å nullstille mottakeren etterpå. Men ingen ting funker, har fortasatt en eldgammel kanalliste som jeg ikke klarer å gjøre noe med! Har også prøvd å laste ned manualen for den via nette men kommer bare feilmeldinger på sidene jeg prøver. Er det noen som har noe tips om hvordan jeg skal ordne dette, som kansje har hatt samme problem som meg? Håper noen kan hjelpe meg, har så lyst på flere nye kanaler!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Jeg har en Force D.master 1145S men tror det er samme fremgangsmåte. Du har kanskje lyst på fotball og VIASAT4?:-D

Trykk på meny, deretter inn på instillinger, så lister, så posisjon, og så søker du på den/de satelittene du er koblet mot (1W, canal digital, 5E, viasat). Dette fordrer at du er koblet til parabol.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja, det er det det er, mere fotball! men det skal jeg prøve på, håper det funker men har min tvil. Du hører nok fra meg isåfall takk for tipset

Newcomer cy sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å nullstille mottakeren til opprinnelige fabrikkinnstillinger?

1. Trekk ut strømkabelen
    2. Sett strømkabelen inn igjen
    3. Når den røde lampen tennes trykk på av/på knappen
    4. Når lampen lyser grønt trykk på mute knappen

Litt usikker på om jeg kan anbefale dette nå, da det er lenge siden jeg har gjort det selv.

Vet ikke om man f.eks får oppdatert frekvenslisten igjen?

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Totto2209
    Hei, jeg har utrolige problemer med å søke inn nye kanaler på min D-master 1155s. Jeg går inn på Instillinger/system/oppdatering. Enten stopper den etter den har lest informasjon 38-76, å hvis den først klarer å fullføre søket så er det ingen forskjell på verken kanalliste eller nye kanaler som skulle vært der nå(eks. viasat4). Har også motatt post på innboksen der hvor det står hva jeg skal gjøre for å søke for så å nullstille mottakeren etterpå. Men ingen ting funker, har fortasatt en eldgammel kanalliste som jeg ikke klarer å gjøre noe med! Har også prøvd å laste ned manualen for den via nette men kommer bare feilmeldinger på sidene jeg prøver. Er det noen som har noe tips om hvordan jeg skal ordne dette, som kansje har hatt samme problem som meg? Håper noen kan hjelpe meg, har så lyst på flere nye kanaler!
    Kanallista er full. Force har et ganske dårlig system for å lagre kanaler så du må gjøre mye manuell jobb for å få det til å fungere.

Det du må gjøre er å slette mange kanaler for å få plass til nye. Du kan slette kanaler på posisjoner du ikke benytter. For å få slettet kanaler på posisjoner du ikke benytter så må du først aktivere disse posisjonene.

Se følgende tråd så får du sannsynligvis løst problemet ditt:
    http://avforum.no/forum/satellitt/58...ns-1-vest.html

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her står det nøye forklart med bilder hvordan du legger inn en kanal manuelt.
    https://www.canaldigital.no/template...____27601.aspx

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •