Det drøyer med TV3 på CD!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Det drøyer med TV3 på CD!

Det tar sin tid før vi får TV3 på CD! Ikke svarer de på mail heller. Noen som sitter inne med ferske opplysninger?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så i dag at CD har lagt om kanallista. Plass nr. 9 var tom. Spørs om den er reservert TV3?

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som gidder å si ifra når/om TV3 har dukket opp. (Har ikke parabol selv, men "drifter" parabolen til foreldrene mine).

Randulf Småfix
    Kanonfotograf

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det drøyer ja.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Står litt om TV3 på Canal digital i en av artiklene det linkes til i denne tråden: http://avforum.no/forum/satellitt/67...vtale-tv2.html, dog ingen konkret dato.

Mottok en mail her for en uke siden hvor de sier "...Ja det stemmer det , Tv3 vil komme. Vi kan derimot ikke for øyeblikket si noe om når og hvordan dette blir, bare at vår klare målsetting er å kunne tilby alle våre kunder alle de største norskspråklige kanaler. Canal Digital jobber for øyeblikket med å få på plass de endelige avtalene. Det vil bli lagt ut på websiden vår når den vil bli lansert og hvilken pakke den da vil komme i..."

Mitt tips er april en gang, men det er basert på ren gjetting 8) Skjønner forsåvidt at Canal Digital drøyer med å gå ut med noe før de har det konkret nedskrevet og signert på et papir...

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal TV3 bli en del av grunnpakken hos Canal Digital på lik linje med NRK1 og TV2 (vet det er flere kanaler i grunne, men regner med man skjønner hva jeg mener)? Gjelder dette flere kanaler enn TV3 som står nær TV3? Feks Viasat 4?

Sitter i dag som abonement i et mindre antennelag hvor vi for kanalene distribuert analogt, men kan velge å leie en Philips Qam dekoder (tror det er rett navn) gjennom Canal Digital. Og det gir et sikkelig løft på tv signalene for å si det mildt. Og hadde jeg kunnet fått TV3 over den, kunne kanskje sendingene fra Champions l. blitt mer severdig.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viasat 4 er allerede operativ på CD . Hva du kaller grunnpakke derimot er mere uklart .

Du må ha Norgespakke,Family eller Entertain ..

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Skal TV3 bli en del av grunnpakken hos Canal Digital på lik linje med NRK1 og TV2 (vet det er flere kanaler i grunne, men regner med man skjønner hva jeg mener)? Gjelder dette flere kanaler enn TV3 som står nær TV3? Feks Viasat 4?
    Viasat 4 og FEM er allerede tilgjengelig i Norges- og Familie- og Entertainpakken til Canal Digital.. Ellers vet jeg ikke mer ang. TV3 en det jeg klippet fra mailen jeg fikk og det som står i artiklene jeg linket til.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    Hva du kaller grunnpakke derimot er mere uklart .
    Tipper det er "Norgespakken": https://www.canaldigital.no/template...t____4145.aspx

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •