Ab Ipbox 9000HD - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 45 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 887
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noen som får inn alle CD HD kanaler og Viasat HD kanaler?

Active rstave sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Digrec
    Er det noen som får inn alle CD HD kanaler og Viasat HD kanaler?
    Alle C+ sine men ingen av Viasat sine HD får man inn på IP9000HD eller noen andre heller,bare HD tuner fra Viasat.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hyro 9000HD eller IPBox

Får man inn CD og Viasat sine HD kanaler på en Hyro 9000HD?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Digrec
    Får man inn CD og Viasat sine HD kanaler på en Hyro 9000HD?
    Hva med å spørre om det i en Hyro-tråd...?

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sliter med Tv2 HD1 og 2 på denne boksen

Noen andre som får inn disse på denne tuneren? Får ikke bilde, bare lægging i lyd.
    Får inn UEFA Euro Promo som bruker 30000-3/4 i SR-FEC i transponder, samme som de jeg IKKE får inn. Beviser jo at tuner klarer å hente ned SR i denne klassen.

Newcomer peram sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gadgetfreak
    Noen andre som får inn disse på denne tuneren? Får ikke bilde, bare lægging i lyd.
    Får inn UEFA Euro Promo som bruker 30000-3/4 i SR-FEC i transponder, samme som de jeg IKKE får inn. Beviser jo at tuner klarer å hente ned SR i denne klassen.
    Har sett EM-kampene de 2 siste dagene på TV2 SPORT HD1. Måtte gjøre manuelt søk for å få de inn, men har ikke hatt plagsomme problemer i det hele tatt. Det var litt mosaikk under Spania-Russland og noen korte bortfall av audio har det vært, men er i det store og hele kjempefornøyd så langt. Håper at det snart ligger en tuner til på postkontoret så kan jeg pakke vekk min gamle DM7025 :-)

peram

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ny image til ipbox 9000hd norsk text funger

ny image til ipbox 9000hd, abcom første image norsk text fungerer denne ser virkelig lekker ut

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av regors5
    ny image til ipbox 9000hd, abcom første image norsk text fungerer denne ser virkelig lekker ut
    Holder på å oppgradere nå. Gleder meg til å se hvordan dette ser ut.

peram

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gadgetfreak
    Sleit med dette eg og... Brukte PCeditor til å legge inn nye NIT'er, men det funket dårlig. Tilslutt prøvde eg å slette den eg hadde lagt inn (gjorde alt manuelt på tuneren) og la inn opplysningene som eg fant på nettet. (freq: 12015, H, 30000, 3/4, DVB-S2, 8??? (husker ikkje kva som stod der...)) Og gjorde eit nytt søk. Da dukka dei plutselig opp... :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Jeg tror jeg vil kjøpe meg en slik IPBox TwinSat 9000HD, men det er en ting jeg er usikker på.
    Jeg kunne tenke meg å ha både intern og ekstern (USB) harddisk, slik at jeg kan trekke ut den eksterne for å se opptaket et annet sted.
    (Håper min Archos 704 virker som ekstern disk her, slik at jeg kan se mpeg4-opptakene direkte på denne.)
    Og hvis jeg lager opptak for andre, da kan jeg kanskje bare plugge inn vedkommendes minnepinne?

Men da er en ting viktig: Når man trekker ut en ekstern disk, blir da programmerte opptak automatisk plassert på den interne disken?

Jeg hører at folk har problemer med intern disk. Men hvis jeg kjøper en IPBox TwinSat 9000HD med harddisk fra santronic.no, skulle det ikke da fungere?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri hatt problem med min intern HDD. Det er ikke mulig med extern og intern samtidig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker interesant denne boksen, og passet helt perfekt at jeg fant den nå, for trenger ny boks fort for dm7000 min fungerer ikke ordentlig lenger etter en loddeulykke når jeg lodda jtag for å legge inn bootloader igjen.

Da er det greit å skaffe noe som er faktisk litt bedre en gode gamle dreamboxen. Den har vart lenge da. Sjekket ut dm8000 og dm800, men som sagt ikke hdmi + at dm8000 er smålig dyr! og ikke har kommet ut enda.

Så bestiller meg en Ip 9000 bare jeg har fått litt penger inn på kontoen, så jeg får litt tv igjen!

At det er litt problemer med software osv i starten er ikke noe problem og er også helt vanlig, bare sjekk et dreambox forum, da ser du en masse feil med software til dm800 nå!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart en måned siden siste innlegg i denne tråden, betyr det at det ikke er noen ting å klage på, alt funker 100% - like fint og stabilt som en DM7200 med PP eller Nabilo??

Isåfall er det jo bare å knekke til. Men det er noe som ikke stemmer med prisingen, i Norge koster den ca. 5000 men i DK koster den ca 1700 mindre. Det er j-g mye - jeg kan faktisk kjøre dit og hente den og enda ha penger igjen.

Er denne like lett (eller plundrete) og sette opp i likhet med DB?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TV-titter
    Snart en måned siden siste innlegg i denne tråden, betyr det at det ikke er noen ting å klage på, alt funker 100% - like fint og stabilt som en DM7200 med PP eller Nabilo??

Isåfall er det jo bare å knekke til. Men det er noe som ikke stemmer med prisingen, i Norge koster den ca. 5000 men i DK koster den ca 1700 mindre. Det er j-g mye - jeg kan faktisk kjøre dit og hente den og enda ha penger igjen.

Er denne like lett (eller plundrete) og sette opp i likhet med DB?
    Alt funker nogenlunde, men noe rusk enda.
    Hvor koster den 3300...?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Alt funker nogenlunde, men noe rusk enda.
    Hvor koster den 3300...?
    Når jeg bruker Google,noe jeg stadig blir flinkere til:wink: skriver ipbox 9000, så er første innslag jeg får fra
    tv-radio-shoppen, og der står det bl.a.:

4. IPBOX 9000HD
    IP BOX 9000HD er med HD SAT reciver ala Dreambox 8000S. IPBox 9000HD HDTV Linux Modtager.Sort Model.HDTV 2CI HDMI med HDCP DVB-S compliant IPBox 9000HD.
    Pris DKK 4.796,00 » Tilbud: DKK 3.040,00
    (NOK 3.234,04)

Dette er vel ikke reklame, det er noe alle selv kan finne med et klikk på Google så det må vel gå an å videreformidle dette? Er det ikke akseptabelt får vel admin slette det

Men hva ligger i uttrykket 'funker noenlunde men noe rusk enda'?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg bruker Google,noe jeg stadig blir flinkere til:wink: skriver ipbox 9000, så er første innslag jeg får fra
    tv-radio shoppen, og der står det bl.a.:

4. IPBOX 9000HD
    IP BOX 9000HD er med HD SAT reciver ala Dreambox 8000S. IPBox 9000HD HDTV Linux Modtager.Sort Model.HDTV 2CI HDMI med HDCP DVB-S compliant IPBox 9000HD.
    (NOK 3.234,04)

Dette er vel ikke reklame, det er noe alle selv kan finne med et klikk på Google så det må vel gå an å videreformidle dette? Er det ikke akseptabelt får vel admin slette det

Husk bare å sjekk om det er DVB-S eller DVB-S2 tuner som følger med. Du trenger S2 for å ta inn HD-kanaler ...

peram

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tv-radio-shoppen, og der står det bl.a.:

4. IPBOX 9000HD
    (NOK 3.234,04)

Ikke kom den først i Google, ikke så jeg den på den siden (skjønt jeg lette ikke voldsomt...)
    Og. det er da stor forskjell på veil pris og tilbud, så det blir litt dumt å skrive det sånn som du gjorde....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er nok tilbudet borte for den butikken du referer til har ikke den ip9000hd på siden en gang!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av theblast
    Da er nok tilbudet borte for den butikken du referer til har ikke den ip9000hd på siden en gang!
    Se PM.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk bare å sjekk om det er DVB-S eller DVB-S2 tuner som følger med. Du trenger S2 for å ta inn HD-kanaler ...

peram

Godt tips, det står bare S...

Side 13 av 45 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •