Finner ikke alle kanalene CD HD-mottager.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finner ikke alle kanalene CD HD-mottager.

Hei,

jeg har Canal Digitals standard HD-mottager, og er fremdeles på "alle kanaler åpne" tiden av abonnementet (som går over til Family).
    Men når jeg sammeligner med mine foreldres abbo, så er det drøssevis med kanaler jeg mangler. Når jeg går på kanalsøk finner den bare 133 kanaler (og det er med radiokanaler), ingen av de øst-europeiske kanalene dukker opp, f.ks., eller de andre skandinaviske versjonene av Discovery/M-TV.
    Noen andre som har opplevd lignende, og har funnet noen løsning?
    Jeg er faktisk en av de få som liker å se på TV Rodina, så dette er litt leit.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Natteravn
    Hei,

jeg har Canal Digitals standard HD-mottager, og er fremdeles på "alle kanaler åpne" tiden av abonnementet (som går over til Family).
    Men når jeg sammeligner med mine foreldres abbo, så er det drøssevis med kanaler jeg mangler. Når jeg går på kanalsøk finner den bare 133 kanaler (og det er med radiokanaler), ingen av de øst-europeiske kanalene dukker opp, f.ks., eller de andre skandinaviske versjonene av Discovery/M-TV.
    Nå har ikke jeg HD-mottager, men på stander mottageren til CD kan en velge mellom "nettverk" og "alle" når en skal søke inn kanalene. Hvis du ikke velger "alle", så finner den bare CD sine kanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Må nok skuffe deg med at du får ikke inn flere kanaler på CD HD-mottager. Har samme mottager selv. Det er bare CD sine kanaler i respektive land som kommer opp. Dette har vært diskutert i en annen tråd i avforum.

Newcomer compisraaner sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Hvor lenge varer denne perioden? Og har det noe å si om en velger "Nei" når tuneren spør om en vil oppgradere? :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av compisraaner
    Hvor lenge varer denne perioden? Og har det noe å si om en velger "Nei" når tuneren spør om en vil oppgradere? :-D
    Den perioden som alle kanaler er åpne, tror jeg varer 2-3 uker. Noe usikker på det andre spørsmålet, men tror det må være oppdatering av ny software, i så fall må du velge "Ja". Har ingenting med kanalene å gjøre. HD-tuneren søker etter nye kanaler hver gang man slår den på. Det er vel derfor den er så treg i oppstartsfasen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •