Erfaring Med Force 755 S ?????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring Med Force 755 S ?????

Har hatt en Force 1189 med Dragon 4.1 hjemme i flere år og er veldig fornøyd med den. Trenger en ny tuner til hytta og vurderer å kjøpe en brukt 755S. Noen som har erfaring med denne tuneren ? Er den lik 1199 i menyene ? Ville vært en fordel da jeg synes 1199 er veldig brukervennlig. Har lyst på Dreambox, men er redd for at brukerterskelen er for høy for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow Don't do it!

Sitat Opprinnelig postet av sof
    Har hatt en Force 1189 med Dragon 4.1 hjemme i flere år og er veldig fornøyd med den. Trenger en ny tuner til hytta og vurderer å kjøpe en brukt 755S. Noen som har erfaring med denne tuneren ? Er den lik 1199 i menyene ? Ville vært en fordel da jeg synes 1199 er veldig brukervennlig. Har lyst på Dreambox, men er redd for at brukerterskelen er for høy for meg.
    Jeg prøvde selv en 755, pensjonerte den fort pga bare elendighet. Fikk ikke epg til å vise mer enn nå og neste, hvis den viste noe i det hele tatt, manglet veldig ofte lyd på tv2 zebra (uvisst hvorfor kun den kanalen). Dessuten er ikke dette et ekte Force-produkt. Hvis du liker Force-menyer og muligheter så vil du bli skuffet med en 755, ligner ikke i det hele tatt. Eneste jeg kan se av fordeler er twin-tuner-funksjonen. Synd de aldri fikk lansert 765, som visstnok skulle være en ekte Force. Jeg vet ikke om den vil fungere med din type cam (for Viasat?), men min fungerte iallefall med x-cam platinum. MEN: hvis du likevel skulle ønske å kjøpe en 755, kan du kjøpe min billigere enn den du lukter på på QXL. (regner med du er Berge...)
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk n-t

Jammen glad for at jeg fikk opplysningene av deg. 755 er ikke noe for meg. Har i noen tilfeller hjulpet venner som ikke har Force tuner. Hver gang har det oppstått problem som tar irriterende lang tid å finne ut av. For meg virker det som enkelte software er bygget opp som en gåte. Jeg vil prøve å finne en ekte Force.

Takk igjen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •