Hyro 9000 PVR DVB-T/DVB-S Twin Tuner - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 25 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 484
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har nå skafet meg en Riks TV cam og kort, har testet med Hyro 900 TS HD
    og kan fint få inn TV2 Norge.

Derfor lurer jeg på om noen her som har Vantage 7100 TS eller Hyro 9000 TS
    har testet med RiksTV cam og kort som har flere kanaler en kun TV2 og om det fungerer, vurderer nemlig å gå over til RiksTV men har ikke lust å bruke demes tunere.

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Disc problem

Sitat Opprinnelig postet av SpursMan80
    Hei!
    Det ny firmware ute te Hyro 9000 Versjon 024901
    Index of /Hyro_HD9000
    Den er i fra 14 mai.

Updated Cas Data
    Updated Transponder Data
    Updated Subtitle Pids
    Updated Font Style
    Updated Usb Drivers
    Lastet ned den nye Firmvare og etter de så får jeg verken opp de som ligger på Discen eller ta opp mer. På sjermen kommer de opp att den har funnet hardiscen men når jeg trykker på knappen for og få opp innholdet på hdiscen så rebooter tuneren seg. Trykker jeg på opptaks knappen så får jeg meldig på sjermen att hdiscen er full, noe den ikke er. Er dette en feil i den nye firmvare eller hva kan ha sjedd?

Svarer meg selv. Lastet ned den gamle firmvare og alt virker som før. Bruker Freecom Harddisc på 400 g.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg fungerer ekstern harddisk bra med siste Firmvare. Har en WD My Book 500G .

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hyro 9000HD mediaspiller

Vet noen om hvordan redigering i Hyro 9000HD mediaspilleren fungerer? Ved å fryse avspilling trykker man på knapp med forstørrelsesglass for å få fram redigeringsmeny. Hvordan kan jeg klippe ut deler av innspillingen? Lignende meny har dekoder fra Canal Digital som fungerer veldig bra. Har kontaktet Digital Multimedia Nordic men de svarer ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte nettopp inn en 16GB USB pinne fra Sony. Startet Time shift, fikk msg om at det ikke funker på USB-sticken. Men det gjorde det, spilte av opptaket etterpå.

Skulle slette det - men slettet bare en av filene i stedet for mappen. Fikk etterpå ikke slettet mappen, fikk beskjed om at noe er galt.

Slettet deretter mappen "record", og nå får jeg ikke timeshift til å funke igjen.

Kanskje record mappen må ligge der, kanskje den opprettes når sticken kobles til, vil prøve ta den av og sette den inn igjen.

Det ligger kompressjons software på sticken, er det noe jeg kan ha nytte av, er det noe å ta vare på?

Kjører nest siste firmw, har lastet ned siste men ikke installert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bruker navn på å laste ned image til hyro ?

Har noen dette bruker navnet & passordet ?

knuppa

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knuppa
    Har noen dette bruker navnet & passordet ?

knuppa
    Jeg skulle også likt å ha adgang. Jeg synes det er irriterende med underteksten som ofte blir hengende igjen lenge etter at programmet er ferdig, og hadde håpet at det fantes en fiks for dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Timeshift merkverdigheter

Jeg satte idag tilbake min 500GB disk og den funker, og så trykket jeg Timeshift. Det funker også, men hvorledes får jeg stoppet det igjen?
    Skulle tro at stopp-knappen ville gjøre det, men nei. Og manualen sier jo ikke et pip om det!

Verdens verste manual, den beskriver fjernkontrollens knapper men har ikke et bilde å referere til!

Fikk forresten ikke disken til å spill emed e-SATA heller...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgraderigs passord

Ser at en trenger passord for og komme inn for og laste ned oppgradeing av software nå. Ringte til min forhandler som ifølge hyro skulle sitte med passord til eiere av hyro tunere. Hann hadde ikke fått noe passord,så nå lurer jeg på om noen av dere på av forum kan ha dette liggende?
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken software vi du ha, eller bedre sakt hva har du nå,
    siste software jeg kan se der inn er fra A1_Hyro_9000HD_025202.rar 25-Aug-2009 14:41 5.4M

om du trenger den så kan jeg laste den opp her

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    Hvilken software vi du ha, eller bedre sakt hva har du nå,
    siste software jeg kan se der inn er fra A1_Hyro_9000HD_025202.rar 25-Aug-2009 14:41 5.4M

om du trenger den så kan jeg laste den opp her
    Hvis du laster den opp så vil det være kjekt - jeg har bestandig trøbbel med å finne frem ...

Men alvorlig, jeg kjører fremdeles 24501.
    Har også 24901 fra 12 mai 09, har bare ikke kommet så lang at jeg har fått lagt den inn. Må alltid finne ut først hvorledes jeg skal gå frem. Det er enklere å flashe en DB....

Vet du forresten hvorfor det er så stille om HYRO9000 - Vantage 7100 tråden er jo i stadig aktivitet? Jeg tenkte engang å bytte til Vantage firm men har heller ikke fått somlet meg til å prøve. Er det noen vits i det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TV-titter
    Jeg tenkte engang å bytte til Vantage firm men har heller ikke fått somlet meg til å prøve. Er det noen vits i det?
    Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Har lastet ned nyeste vantage firmware og endret 4. bit slik at den er i clone mode: http://henrikes.tihlde.org/Hyro_02700_nk.rar

Den skal testes ut når jeg kommer meg hjem igjen..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zerge
    Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Har lastet ned nyeste vantage firmware og endret 4. bit slik at den er i clone mode: http://henrikes.tihlde.org/Hyro_02700_nk.rar

Får vel høre om din erfaring - og hvis det er noe å gå etter, kanskje en liten briefing i prosedyren - det er vel noe man må gjøre når man går over fra HYRO til Vantage firm, siden er det vel ikke så mye å passe på?

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zerge

Så vidt jeg husker fra mine dager med flashing fram og tilbake mellom Vantage, Hyro; Nanoxx og Echolink firmware så må man først nedgradere til en gammel versjon av samme produsents firmware før man kan bruke en annen firmware med endret 4. bit. Jeg mener å huske at det var 011600 eller noe slikt. Etter denne versjonen ble det lagt inn sperre i firmware filen for å bruke annen produsents firmware.

Hvis det er av interesse, så kan jeg lete opp hvilken versjon man må nedgradere til og gjøre denne filen tilgjengelig. Etter å ha flashet med f.eks. Vantage firmware kan man naturligvis oppgradere igjen til nyeste versjon av denne produsents firmware. Skal man tilbake til Hyro, så må man gå samme vei med nedgradering først.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja takk, det ville vært gull!

Newcomer EX-Force sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyro softversion 011800 fungerer fint
    ( sjovt nok ligger denne frit på hyro's hjemmeside :-D :-D :-D :-D )
    for at kunne skifte til vantage soft bagefter

Hygge

EX-Force

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EX-Force
    Hyro softversion 011800 fungerer fint
    ( sjovt nok ligger denne frit på hyro's hjemmeside :-D :-D :-D :-D )
    for at kunne skifte til vantage soft bagefter

Hygge

EX-Force
    Så må jeg vel bare få passsord for å logge inn på relook når butikkene åpner imorgen?

Her vi ikke problemer nok om det ikke skal lages en slik tåpelig sperre?

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TV-titter
    Så må jeg vel bare få passsord for å logge inn på relook når butikkene åpner imorgen?

Her vi ikke problemer nok om det ikke skal lages en slik tåpelig sperre?
    Hvis du skal legge inn Vantage firmware på din Hyro mottaker, så har du vel alt du trenger? Nedgrader med Hyroversjon 011800 som EX-force henviste til. Deretter finner du den Vantage firmware du vil ha og endrer 4. bit i denne filen. Ingen bruk for passord til Relook webside.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Software

Har både en Hyro 9000 og Vantage 8000 s og kunne tenkt meg og ha bare vantage software. Har lagt inn 11800 på en minnepenn og lurer på om jeg kan bruke vantage 8000 s software eller er de en software fra vantage som er beregnet på tunere med både terestial og sattelitt.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    Har både en Hyro 9000 og Vantage 8000 s og kunne tenkt meg og ha bare vantage software. Har lagt inn 11800 på en minnepenn og lurer på om jeg kan bruke vantage 8000 s software eller er de en software fra vantage som er beregnet på tunere med både terestial og sattelitt.
    Det er samme firmware for alle Vantage sine HD mottakere. Du kan legge denne Vantage firmware inn i Hyro mottakeren etter at du har nedgradert til 011800. Det du trenger å gjøre er å hente Vantage firmware filen inn i en hex editor og endre 4. bit. Hvis du ikke gjør dette, vil ikke Hyro mottakeren kjøre Vantage firmware filen.

Side 22 av 25 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •