De offisielle CD-boksene

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow De offisielle CD-boksene

Har bestilt en tilleggspakke med barnepakken til barnerommet, og vet ikke hvilken tuner jeg får tilsendt. Men spørsmålet er: Hva er forskjellen på cdc-5000/5050 og cdc-7000? Vil tro det er en av disse tre jeg får. Har aldri hatt en standardtuner fra CD før...
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n-t
    Har bestilt en tilleggspakke med barnepakken til barnerommet, og vet ikke hvilken tuner jeg får tilsendt. Men spørsmålet er: Hva er forskjellen på cdc-5000/5050 og cdc-7000? Vil tro det er en av disse tre jeg får. Har aldri hatt en standardtuner fra CD før...
    Den største forskjellen mellom CDC-5000/5050 og CDC-7000 er at CDC-7000 har DVB-T tuner i tillegg til DVB-S tuner for satellitt. DVB-T tuner delen fungerer ikke i Norge siden CDC-7000 ikke støtter MPEG4 (den funker dersom man har dekning fra Sverige eller på sørlandet med dekning fra Danmark).

CDC-7000 har muligens også noen flere utganger og kan gi ut S-video. Etter min mening er CDC-7000 er den beste "1kr" mottageren. Den fungerer veldig bra med 4-LNBer (Thor-Sirius-Hotbird-Astra).

Det er sannsynligvis en CDC-5050 du får tilsendt. Den er stort sett ganske lik CDC-7000 i funksjoner bortsett fra at man sannsynligvis ikke kan redigere rekkefølgen i kanallisten.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Den største forskjellen mellom CDC-5000/5050 og CDC-7000 er at CDC-7000 har DVB-T tuner i tillegg til DVB-S tuner for satellitt. DVB-T tuner delen fungerer ikke i Norge siden CDC-7000 ikke støtter MPEG4 (den funker dersom man har dekning fra Sverige eller på sørlandet med dekning fra Danmark).

CDC-7000 har muligens også noen flere utganger og kan gi ut S-video. Etter min mening er CDC-7000 er den beste "1kr" mottageren. Den fungerer veldig bra med 4-LNBer (Thor-Sirius-Hotbird-Astra).

Det er sannsynligvis en CDC-5050 du får tilsendt. Den er stort sett ganske lik CDC-7000 i funksjoner bortsett fra at man sannsynligvis ikke kan redigere rekkefølgen i kanallisten.
    CDC-7000 har plass for ekstern cam i tillegg til innebygd kortleser. Det har ikke CDC-5000, den har bare en kortleser.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en god venn av meg fikk en CDC-5050 da han bestilte ekstrakort med barnkanaler...

Troeen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow Hvor lang tid tar det?

Bestilte ekstramottager med barnepakke den 19. eller 20. Den 22. kom en quad lnb i posten, men jeg mangler fortsatt tuneren, ledning til lnb og programkort. Er det normalt at det skal ta så lang tid. Greit nok, det har vært jul, men likevel... Dessuten mistenker jeg at programkort sendes i egen sending, og brev skal jo normalt ta bare et par dager...
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •