Technisat Digicorder HD S2 mottaker - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 29 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 577
    Newcomer svekro sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endre innstilling for epg nedlasting

Sitat Opprinnelig postet av tandberg
    Merkelig... :-(

Som dere ser på bildene fra mine 2 forskjellige mottakere så har jeg 7 dagers EPG. Bildene ble tatt i går, da dere hadde 3 dager.... ???

En ting som kan gjøre det er problem med EPG på enkelte kanaler, som dere ikke "ser"...

Punkt 1. Bruk favoritt liste
    Punkt 2. Gå inn i hovedlista og ta bort EPG på alle programmer
    Punkt 3. Gå inn i favoritt lista og skru på EPG på de kanaler dere har der...

Dette rydder opp i EPG rotet, og nedlasting går raskere etterpå. En får bare EPG på de en bruker.
    Har erfart at det kan ligge en "gammel" kanal som snart skifter plass, eller ikke lenger er aktiv, som det er markèrt EPG på i hovedlista.

(Husk å ta bort EPG på "gamle kanaler" før dere flytter de tilbake i hovedlista igjen... ellers kan disse være et "lik i lasta" senere).

Dette kan lager trøbbel for de andre kanalene når EPG blir lastet ned.
    Hei
    Har du en oppskrift på hvordan man endrer innstilling for EPG?
    Da tenker jeg på Frekvens og satelitt.
    Mvh
    Svekro

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

EPG (SFI) på technisat mottakere

Her er en video snutt om EPG til Technisat mottakere...

http://www.technisat-daun-fs.de/down...n_INFO.001.m4v

Legg merke med den mottakeren i midten, TechniStarS1 /S1+ / S2 / S2+ den nye mottaker serien, klargjort for tilkopling av egen USB harddisk med valgfri størrelse, nettverk tilkopling kablet eller trådløst, med mulighet for media avspilling, conax kortleser, og CI+ cam Til en pris fra veil. 199,- euro :-) (nå kan vi spekulere...)

Legg også merke til kanal logo i epg... 02:48 ut i filmen! (ehm.. Force)? ;-)

Newcomer Bernie sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Tandberg, takk for alle de bildene du tok av meny og bruk av DigiCorder HD S2X slik at jeg fikk ett inntrykk av brukergrensesnittet.

Har du (eller andre) noen kommentarer til nedefor spørsmål jeg ikke har fått besvart?

På forhånd takk!

Sitat Opprinnelig postet av Bernie
    Hei,

Sitter her som stor-fornøyd bruker av Force sine satelitt mottakere. Startet med Force 1133s, og nå bruker jeg Force 536s. Desverre har tiden tatt igjen min mottaker, og jeg ser behov for å starte jakt etter ny mottaker.

Så jeg har noen spørsmål til dere som eier TechniSat DigiCorder HD S2X Plus modellen.

Tenkt opplegg vil være mulighet for opptak av en kanal mens ser på annen kanal, med mottak fra 1W og 5E, med 2 DisEq (1W+5E på hver) og en "multi band converter" (f.eks Monteringsservice AS) for å få 2 signalkabler inn til sat.mottaker via 1 kabel.

Først noen tekniske;
    Fått svar 1. Leveres det ut RGB-signal fra begge scart-utgangene?
    Fått svar 2. Hvis man ser på program via HDMI-utgangen, vil det leveres ut RGB+lyd signal fra scart-utgangen samtidlig, eller stenges de analoge utgangene. Dersom det fungerer, kan jeg se på en HD kanal via HDMI, og levere ut RGB+lyd fra scart samtidlig?
    Fått svar 3. Støtter den sending av PAL 576i signal ut gjennom HDMI, eller kun progressivt?
    Fått svar 4. Kan den settes opp til å sende ut uskalert HDMI-signal? Dvs, hvis jeg ser på en SD kanal, så sender den automatisk ut 576i/p, og hvis jeg bytter til en kanal som sender 1080i, så sender HDMI-utgangen automatisk 1080i etc? Eller må jeg inn å bytte oppsett? Jeg benytter ekstern videoprosessor, så jeg ønsker minst mulig endring av original-signal før jeg leverer det til min eksterne videoprosessor...
    5. Fungerer x-cam platinum m/Viasat kort på denne mottakeren? Hvis ikke, er den kompatibel med Dragon T-Rex m/Viasat kort? Stabilt og raskt?
    6. Dersom en av overnevnte CAM fungerer, fungerer de også med opptak fra en Viasat kanal på 5øst, mens man ser på annen Viasat kanal på 5øst når begge kanalene er krypterte?
    7. Jeg har rett type Canal Digital kort, som oppdaterer HD-kanalene. Vil jeg kunne ta opp fra en CanDig HD kanal mens jeg ser på en annen CanDig HD kanal, når begge er krypterte?
    Fått svar 8. Kan opptak av kryptert kanal lagret på harddisk avspilles uten sat.kortet isatt?

Sitat fra manual: "Your receiver also allows you to receive two different encrypted channels simultaneously, using only one CI module and only a single valid Smartcard. However, this is only possible if you use a CI module with the “Dual-Decrypt” function, both the desired channels are located on the same transmitter and the CI dual decryption function has been correctly selected."

Med tanke på overnevnte sitat, hva betyr det i praktisk. Vil det si at dersom jeg ønsker å ta opp en kryptert kanal mens jeg ser på en annen kryptert kanal, må disse være på samme "transmitter"? Hva menes med "transmitter", er det sat.posisjon (1W, 5E) eller samme frekvens, samme frekvens+polaritet (Horiz/Vertical) eller samme leverandør (CanDig/Viasat)? Håper noen kan gi ett godt svar på dette punktet.

Så, over til brukergrensesnittet. Som en "gammel" Force bruker er jeg veldig vant til hvordan den styres. Dette har ikke så mye å si, men skader ikke å sjekke, hehe...

1. Er tekst-tv visningen kun med full skjerm, og kanal-bilde i bakgrunn? Ikke kanal-bilde i ett lite bilde i ett hjørne? Er tekst-tv like god som Force?
    2. Når man får fram kanal-listen, vil den automatisk skifte kanal mens man blar i listen, eller skifter den kun kanal når man har markert en kanal og trykker OK?
    3. Når man får fram EPG-listen, vil den skifte kanal mens man blar i listen? Dvs, kan jeg se/høre på NRK1 mens jeg sjekker hva som går på andre kanaler uten at den automatisk skifter kanal? Dersom jeg ser ett program i EPG-listen på ett annen kanal, kan jeg gå direkte dit fra EPG-listen, eller må jeg lukke EPG-listen og så velge kanalen?
    4. Kan EPG-listen vises og bla i, slik som på Force? Eller er opplegget helt anderledes?
    5. Kan man spole fram og tilbake i avspilling av opptak, slik som på Force 536s? F.eks trykke tall-tastene "1"+"7", og så vil den hoppe fram 17 minutter.
    6. Kan man skjule og vise kanaler som på Force, eller må man benytte favoritt-lister for dette?
    7. Kan man definere tidsperiode en kanal skal være synlig på samme måte som på Force? f.eks kanalen "VH1 Classic" som kun sender i tidsperioden 18:00-06:00, og er kun synlig i min kanal-liste i den tidsperioden.

Det var alt for denne gang, håper noen tar seg tid til å svare på noen av spørsmålene. På forhånd takk!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Tandberg, takk for alle de bildene du tok av meny og bruk av DigiCorder HD S2X slik at jeg fikk ett inntrykk av brukergrensesnittet.

Har du (eller andre) noen kommentarer til nedefor spørsmål jeg ikke har fått besvart?

På forhånd takk!
    Skal prøve å besvare så godt jeg kan. Jeg har som både X og Xplus modellen.

5. Fungerer x-cam platinum m/Viasat kort på denne mottakeren? Hvis ikke, er den kompatibel med Dragon T-Rex m/Viasat kort? Stabilt og raskt?
    Kortversjon: JA. Lengre versjon, kanskje. Har brukt Dragon kort på min X modell, og det fungerer tilfredstillende, litt heng på cam av og til, men kortet må oppdateres i en Viasat godkjent mottaker. Har også brukt en orginal NDS Cam og et "kabel-tv" kort. Dette fungerer perfekt. rask i bruk, og kort blir oppdatert.

6. Dersom en av overnevnte CAM fungerer, fungerer de også med opptak fra en Viasat kanal på 5øst, mens man ser på annen Viasat kanal på 5øst når begge kanalene er krypterte?
    nei og ja. Dragon cam som jeg brukte (kommer kanskje an på hvilken software den har) likte ikke å avkode 2 kanaler samtidig, men den orginale NDS cam, virket alt ok.

7. Jeg har rett type Canal Digital kort, som oppdaterer HD-kanalene. Vil jeg kunne ta opp fra en CanDig HD kanal mens jeg ser på en annen CanDig HD kanal, når begge er krypterte?
    JA :-)

Sitat fra manual: "Your receiver also allows you to receive two different encrypted channels simultaneously, using only one CI module and only a single valid Smartcard. However, this is only possible if you use a CI module with the “Dual-Decrypt” function, both the desired channels are located on the same transmitter and the CI dual decryption function has been correctly selected."

Med tanke på overnevnte sitat, hva betyr det i praktisk. Vil det si at dersom jeg ønsker å ta opp en kryptert kanal mens jeg ser på en annen kryptert kanal, må disse være på samme "transmitter"? Hva menes med "transmitter", er det sat.posisjon (1W, 5E) eller samme frekvens, samme frekvens+polaritet (Horiz/Vertical) eller samme leverandør (CanDig/Viasat)? Håper noen kan gi ett godt svar på dette punktet.

Hvis du bruker orginalt CD kort i intern kortleser, ingen problemer. Hvis du bruker cam for andre kodesystem, så kommer det an på cam. Noen regner simpelten ikke fort nok. :-) går inn på hovedmeny > instillinger > special function > miscellaneous: sett "CI dual decrypt" til AUTO. Transmitter betyr nok i denne sammenheng, samme leverandør.. (tåpelig skrevet i manual)

1. Er tekst-tv visningen kun med full skjerm, og kanal-bilde i bakgrunn? Ikke kanal-bilde i ett lite bilde i ett hjørne? Er tekst-tv like god som Force?

Kun i full skjerm som bildene mine viser, ikke med kanal i bilde bare i bakgrunn. (når det er sagt så har jeg hatt software som kunne dette, men det ble tatt bort igjen desverre. TXT-TV er like god som force.

2. Når man får fram kanal-listen, vil den automatisk skifte kanal mens man blar i listen, eller skifter den kun kanal når man har markert en kanal og trykker OK?

trykker, ok, blar, og kanalen skifter når du trykker ok igjen. skifter ikke mens en blar.

3. Når man får fram EPG-listen, vil den skifte kanal mens man blar i listen? Dvs, kan jeg se/høre på NRK1 mens jeg sjekker hva som går på andre kanaler uten at den automatisk skifter kanal? Dersom jeg ser ett program i EPG-listen på ett annen kanal, kan jeg gå direkte dit fra EPG-listen, eller må jeg lukke EPG-listen og så velge kanalen?

trykk EPG, bla, den bytter program i bakrunnen, trykk ok, den skifter til den kanalen du valgte i epg. (men det er flere måter å bla i EPG på.

4. Kan EPG-listen vises og bla i, slik som på Force? Eller er opplegget helt anderledes?

Føles som Force, men skifter kanal i bakrunnen. hadde det ikke vært for dette, så er det Force. :-) men ikke stort problem

5. Kan man spole fram og tilbake i avspilling av opptak, slik som på Force 536s? F.eks trykke tall-tastene "1"+"7", og så vil den hoppe fram 17 minutter.

skulle gjerne svart deg der gitt, men den crasjer når jeg prøver... med siste software. (prøvde en gang til, nei, beklager det går ikke. Men det er mange redigerings muligheter av opptaket. Lett å klippe bort reklame.

6. Kan man skjule og vise kanaler som på Force, eller må man benytte favoritt-lister for dette?

Ja, en kan skjule kanaler i hovedlisten.

7. Kan man definere tidsperiode en kanal skal være synlig på samme måte som på Force? f.eks kanalen "VH1 Classic" som kun sender i tidsperioden 18:00-06:00, og er kun synlig i min kanal-liste i den tidsperioden.

Nei, den viser i listen, men trykker en på den, får en opp ingen sending.

Har forøvrig 2 gamle Force 556 med store harddisker. (Disse er til salgs hvis noen ønsker, så send meg PM).
    Syns Technisat mottakeren er enklere å bruke, og å sette opp, men har Force-feeling!!! :-)

Har også andre mottakere også ,bla. vantage HD8000, Dreambox DM800HD men er ikke så bra som Technisat... Eneste som er i nærheten, kvalitetsmessig og bruksmessig mot Canal Digital, er Humax i-cord, men det er en annen historie.. ;-)

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Takk for deres svar på mine spørsmål, Tech2 og Tandberg!
    Det gjorde det lettere å kanskje gå for en slik tuner nå :-D

En siste ting, som jeg ikke spurte om angående TechniSat DigiCorder HD S2X Plus;

Der er en programvare hos TechniSat som heter "Mediaport" for å kopiere filer fra/til noen av sat.tunere de lager. Fungerer dette programmet med TechniSat DigiCorder HD S2X Plus?

Dersom ikke, er der annen metode for å kopiere fra/til TechniSat DigiCorder HD S2X Plus imot en pc via nettverk?

På forhånd takk!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Takk for deres svar på mine spørsmål, Tech2 og Tandberg!
    Det gjorde det lettere å kanskje gå for en slik tuner nå :-D

En siste ting, som jeg ikke spurte om angående TechniSat DigiCorder HD S2X Plus;

Der er en programvare hos TechniSat som heter "Mediaport" for å kopiere filer fra/til noen av sat.tunere de lager. Fungerer dette programmet med TechniSat DigiCorder HD S2X Plus?

Dersom ikke, er der annen metode for å kopiere fra/til TechniSat DigiCorder HD S2X Plus imot en pc via nettverk?

På forhånd takk!

Funker som bare det!! :-)

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker som bare det!! :-)
    Takk for rask respons!

Supert, da slipper jeg å måte gå via min DVD-opptaker for å kopiere opptak fra en PVR til PC harddisk som jeg holder på med nå med min Force 536s

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rask respons!

Supert, da slipper jeg å måte gå via min DVD-opptaker for å kopiere opptak fra en PVR til PC harddisk som jeg holder på med nå med min Force 536s
    Og ikke nok med det som knivselgeren sa...

Media player i mottakeren kan enkelt spille av film fra videokamera og mobiltelefon som jeg har liggende på Microsoft windows home server`n...
    :-)
    det meste i en boks. Hadde den bare spillt av FLAC filer, så hadde alt vært perfekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD kanaler, nå på alle kort!

Hei!

Ser at Canal Digital tydligvis har oppdatert alle sine kort, slik at alle nå kan sees som pairing kort. Dvs både 01121.. kort og 01126.. kort fungerer nå med pairing, og har derfor igjen begynt å få oppdatering for HD kanaler!

-RR

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RiFF_RaFF
    Hei!

Ser at Canal Digital tydligvis har oppdatert alle sine kort, slik at alle nå kan sees som pairing kort. Dvs både 01121.. kort og 01126.. kort fungerer nå med pairing, og har derfor igjen begynt å få oppdatering for HD kanaler!

-RR
    Veit ikke om kortene lar seg "parre" med mottaker, men de får i definitivt oppdatering for HD kanaler! :-) Alle mine forskjellige kortserier får oppdatering.

Hva er det som skjer? har CD brukt hodet??? Vi får i allefall glede oss så lenge!
    Kundestøtte visste ikke om dette i dag, så det kan hende det bare er en "midlertidig feil" men vi kan jo håpe... :-) :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veit ikke om kortene lar seg "parre" med mottaker, men de får i definitivt oppdatering for HD kanaler! :-) Alle mine forskjellige kortserier får oppdatering.

Hva er det som skjer? har CD brukt hodet??? Vi får i allefall glede oss så lenge!
    Kundestøtte visste ikke om dette i dag, så det kan hende det bare er en "midlertidig feil" men vi kan jo håpe... :-) :-)
    Joda, alle kortene er nå pairing kort. Tro meg...

Grunnen til dette er nok at TV apparater med innebygd (og godkjent) DVB-S2 mottaker, CI+ og godkjent pairing CAM fra Canal Digital, nå er på vei inn i markedet. Så de som kjøper dette kan bare få registrert sin nye TV med Canal Digital pairing CAM også opp mot sitt gamle CI kort eller MHW kort.

Den andre grunnen kan muligens være at etterhvert så vil de kanskje rett og slett slutte å støtte mottakere som ikke har pairing?

-RR

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg deler parabol-antenne med husverten, og vi har to 4-uttaks mikrohoder fordelt på 1 Vest og 5 Øst.

Jeg kan få tildelt ett oppsett for bruk av en twin-tuner som følgende på ledige utganger på mikrohodene:

Antenne-inngang 1 = 1 Vest + 5 Øst via DiSEqC
    Antenne-inngang 2 = 1 Vest direkte fra mikrohodet

Går dette bra å sette opp med TechniSat DigiCorder HD S2X Plus eller hvilken som helst annen twin-tuner?

Eller må antenne-inngang 2 alltid være en identisk kopi av det som kobles til antenne-inngang 1 når man bruker twin-tuner?

Vil man oppleve noen praktiske problem ved å ikke ha identisk oppsett på begge antenne-inngangene, foruten det jeg nevner nedenfor?

Jeg er klar over at jeg med slikt oppsett kun kan se eller ta opp en kanal på 5 Øst mens jeg kan se og ta opp fra 2 forskjellige kanaler på 1 Vest.

Mvh
    Dolsen

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg deler parabol-antenne med husverten, og vi har to 4-uttaks mikrohoder fordelt på 1 Vest og 5 Øst.

Jeg kan få tildelt ett oppsett for bruk av en twin-tuner som følgende på ledige utganger på mikrohodene:

Antenne-inngang 1 = 1 Vest + 5 Øst via DiSEqC
    Antenne-inngang 2 = 1 Vest direkte fra mikrohodet

Går dette bra å sette opp med TechniSat DigiCorder HD S2X Plus eller hvilken som helst annen twin-tuner?

Eller må antenne-inngang 2 alltid være en identisk kopi av det som kobles til antenne-inngang 1 når man bruker twin-tuner?

Vil man oppleve noen praktiske problem ved å ikke ha identisk oppsett på begge antenne-inngangene, foruten det jeg nevner nedenfor?

Jeg er klar over at jeg med slikt oppsett kun kan se eller ta opp en kanal på 5 Øst mens jeg kan se og ta opp fra 2 forskjellige kanaler på 1 Vest.

Mvh
    Dolsen
    Uten å ha prøvd det på Technisat så mener jeg det skal fungere. (bruker dette oppsettet mot en Vantage HD8000 mottaker og det går greit.
    :-)

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD S2Xplus Ny software

Ny software er klar for nedlasting
    2.35.13.3

NÅ MED MYE BEDRE NORSKE MENYER!!!

Den har alt en Canal Digital "high-end" mottaker bør ha nå.....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny software løser ingenting med EPG.

Hvorfor kan man ikke få 7dagers EPG med plus-versjonen?

Er så lei. Får jeg lastet ned 90% så mangler det alltid
    EPG på Discovery Science,History HD og Natural HD.

Hva må til for å få 7dagers EPG på alle kanaler i favorittlisten?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scarface
    Ny software løser ingenting med EPG.

Hvorfor kan man ikke få 7dagers EPG med plus-versjonen?

Er så lei. Får jeg lastet ned 90% så mangler det alltid
    EPG på Discovery Science,History HD og Natural HD.

Hva må til for å få 7dagers EPG på alle kanaler i favorittlisten?
    Her er bilder av plus med 7 dagers epg. Se instillinger for 1Vest EPG!!

Har du de nye frekvensene til Discovery Science osv?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er bilder av plus med 7 dagers epg. Se instillinger for 1Vest EPG!!

Har du de nye frekvensene til Discovery Science osv?

Jeg har nå lagt inn samme data som deg på EPG-kanalen.
    Men får fortsatt bare 3 dagers EPG. Kanalene TV-Norge,Discovery science
    og Discovery World må lastes manuelt når man blar gjennom EPG.

Jeg fatter ikke hva jeg gjør galt.
    Er det en ide å slette hele favorittlisten og EPG i program journalen,
    og legge alt inn på nytt?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scarface
    Jeg har nå lagt inn samme data som deg på EPG-kanalen.
    Men får fortsatt bare 3 dagers EPG. Kanalene TV-Norge,Discovery science
    og Discovery World må lastes manuelt når man blar gjennom EPG.

Jeg fatter ikke hva jeg gjør galt.
    Er det en ide å slette hele favorittlisten og EPG i program journalen,
    og legge alt inn på nytt?
    Spørs om ikke du skulle "grennopprett fabrikkinstilliger" kjørt nytt kanalsøk, lagd ny favorittliste, skrudd av epg på alle kanaler untatt de du har i favoritt liste, prøvd å oppdatere epg, gått inn i instillinger for 1vest for epg for å se om den har funnet noen andre instillinger... spesielt i "alternativ2"

Mye jobb... men..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig oppdatere programkort ved å sette det inn i en CD HD mottaker og deretter benytte samme programkort i en Technisat HD S2X PVR?
    Tenker da spesielt på muligheten til å se HD kanaler ettersom disse tydligvis bare blir oppdatert på programkort med pairing til CD HD mottakere.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TuneBuckle
    Er det mulig oppdatere programkort ved å sette det inn i en CD HD mottaker og deretter benytte samme programkort i en Technisat HD S2X PVR?
    Tenker da spesielt på muligheten til å se HD kanaler ettersom disse tydligvis bare blir oppdatert på programkort med pairing til CD HD mottakere.
    Ja! :-)

Men for Juni så har de oppdatert "alle" kort for mottak av HD kanaler, så pr. dags dato er det ikke problem.

Side 24 av 29 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •