Thomson DSI 4200 problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thomson DSI 4200 problemer

Har en Thomson DSI 4200 som jeg har som oppdateringdekoder for kortet å bruker kortet i annen decoder.
    Har brukt DSI 4200 i et par uker,i går forsvant bildet,ingen feilmeldinger.
    Signalene er ok.
    Kontaktet Viasat i går formiddag,der prøvde de å hjelpe meg,fikk beskjed om å laste ned ny softvare,det ble gjort å teknikeren skulle ringe tilbake,det skjedde ikke:evil: Etter ny kontakt med support på ettermiddagen fikk jeg beskjed fra Viasat at det var problemer i London å jeg måtte vente:-|
    Lurer på om det er flere som har hadd/har disse problemene før jeg ringer de
    når support åpner,eller er det bare tull.:-?
    Det må innrømmes at de har trekt 2 uker på faktura,vell å bra det ,men det er bilde jeg vil ha.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Support Viasat =null

:? Etter mye om å men med skifting av hode å sjekking av DiSEqC etter samtale med de på support så ble en gammel Nokia 9802 trukket fram å kort å stb nr overørt til denne,like dødt.Får bilde på de ukodete kanalene,men altså ikke Viasat.
    Prøvde helt fra i går å fortelle dem at jeg trodde det var kortet,men de ville ikke høre.Etter utalige resettinger å oppgraderinger av begge tunerne,så gav jeg opp.
    De påsto det kunne være antenna!!Bable om uorginale hoder,har aldri brukt Viasat sine hoder,skifta hode på Sirius,resutatet ble det samme
    Så når min kjære nabo kom hjem så henta jeg hanns tuner,å vips der var bildet,ringte Viasat å de skulle sende nytt kort,men det virket som om de ikke var villig til å skynde seg,de skulle prøve.Ringer mandag å hører om kortet er sendt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •