Kabel eller Satellitt?!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel eller Satellitt?!?

Jeg bestilte oppkobling fra CD, montøren kom, og fant ut at det ikke var kabel alikevel. Dette tok forferdelig lang tid å få gjennomført og jeg fikk ingen tilbakemeldinger under prosessen fra jeg bestilte til montør kom.
    Så jeg er litt lei CD selv før jeg har fått kabel. Det vil ta år og dag før jeg får skikkelig oppkobling, og da vil de legge en grell kabel utenpå veggen inne. Alt jeg har nå er skjult anlegg så det er litt showstopper.

Nå lurer jeg på om jeg ikke skal ha parabol. Tenkte meg dette med Dreambox og sånn hørtes litt artig ut. Jeg bor i toppetasjen i en bygård så jeg tror ikke det er noe problem å montere antenne.
    Jeg kan få CD-kabel med HD også.
    Hva burde jeg velge?

Fant ikke noe eget forum for kabel OG satellitt så jeg bare poste her siden flest folk leste det.
    Vær så snill å være objektive for det

Takk for alle svar som måtte komme inn på denne tråden

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ad0
    Det vil ta år og dag før jeg får skikkelig oppkobling, og da vil de legge en grell kabel utenpå veggen inne. Alt jeg har nå er skjult anlegg så det er litt showstopper.
    Ved å installere Parabol vil du vel også få en kabel utenpå veggene inne, hvis du ikke da har trukket strømpe på forhånd for dette til der du skal ha parabolen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe farlig utepå bygningen. det er inne jeg er mer bekymret for. det går allerede antennekabler i skjult installasjon i leiligheten, så det burde være mulig å utnytte dette. :P

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ad0
    Det er ikke noe farlig utepå bygningen. det er inne jeg er mer bekymret for. det går allerede antennekabler i skjult installasjon i leiligheten, så det burde være mulig å utnytte dette. :P
    Har du ikke mulighet til å benytte denne skulte kabelen ved en kabeltv innstalasjon også?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Montøren var på befaring og ignorerte den bevisst. Så tviler på det :P Eller så er han lat.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •